Μπορεί το 2017 ήταν το έτος που δώσαμε περισσότερη έμφαση στα φρύδια, σύμφωνα με το Pinterest όμως, το 2018 οι αναζητήσεις σχετικά με τις «βλεφαρίδες» έχουν αυξηθεί κατά 152%.

Πριν λίγες ημέρες, το Pinterest δημοσίευσε την αναφορά Pinterest 100, η οποία αποκάλυψε ότι η πιο δημοφιλής μάσκαρα στην ιστοσελίδα της είναι η Better Than Sex της εταιρείας Too Faced.

Το προϊόν αποθηκεύτηκε ή έγινε re-pin περισσότερες από 61.000 φορές μόνο μέσα στο 2017.

Οι fan της μάσκαρα λένε ότι το βουρτσάκι και η φόρμουλα κολλαγόνου που διαθέτει, χαρίζει στις βλεφαρίδες περισσότερο όγκο και μάκρος, ενώ ταυτόχρονα δεν μουτζουρώνει.

Η μάσκαρα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα στα καταστήματα της Sephora.