Πώς να αποκτήσετε τους σέξι κοιλιακούς της Adriana Lima

Πέμπτη 06 Οκτωβρίου 2016, 07:00
Πώς να αποκτήσετε τους σέξι κοιλιακούς της Adriana Lima
Χρειάζεται πολύ σκληρή δουλειά για να αποκτήσουμε το «αγγελικό» σώμα της Βραζιλιάνας καλλονής. Ίσως, όμως, οι βλέψεις μας να μην είναι τόσο ψηλές και άπιαστες. Ίσως, να έχουμε αποδεχτεί το σώμα και τις περισσότερες ατέλειες μας. Ωστόσο, υπάρχει εκείνο το σημείο του σώματος, που θα ήθελαν οι περισσότερες από εμάς να διορθώσουν –για την ακρίβεια οι 6 στις 10. Η κοιλιά. Προφανώς, γνωρίζουμε ότι είναι θέμα συνδυασμού. Τύπου γυμναστικής, ασκήσεων, συγκεκριμένης διατροφής. Παρόλα αυτά, είναι το τελευταίο σημείο που «πέφτει»... Σίγουρα, δεν πρέπει να περιμένουμε το καλοκαίρι για να αρχίσουμε να ανησυχούμε ενόψει παραλίας, ούτε να ελπίζουμε σε θαύματα.

Δεν είναι κακό όμως να έχουμε ανοιχτά τα αυτιά μας για οτιδήποτε μπορεί να βάλει το λιθαράκι του στον δύσκολο αυτό αγώνα. Να, όπως το μικρό και αθώο μυστικό ομορφιάς που μας χαρίζει αυτός ο όμορφος Άγγελος της Victoria’s Secret.

Εκτός από το boxing και τις ασκήσεις cardio που επαναλαμβάνει σε καθημερινή βάση, η Adriana Lima αποκαλύπτει ότι το δικό της μυστικό ομορφιάς περιλαμβάνει λίγο αβοκάντο, λίγο γιαούρτι και λίγο μέλι. Συγκεκριμένα, κάθε πρωί που ξυπνάει βάζει στο blender μισό βιολογικό αβοκάντο, μια κούπα νερό (ή, εναλλακτικά, γιαούρτι ή γάλα ) και λίγο μέλι για να δώσει γεύση. Αυτό βοηθάει να «ξυπνήσει» τον μεταβολισμό και να ανεβάσει τα επίπεδα ενέργειας της.

Μπορεί, πράγματι, να ξεπρήξει μια φουσκωμένη κοιλίτσα ή να την κάνει φλατ; Καλή πηγή προβιοτικών το γιαούρτι επαναφέρει την ισορροπία στην εντερική μικροχλωρίδα και δημιουργεί μια ηρεμία στην κοιλιακή χώρα. Από την άλλη, το αβοκάντο είναι καλή πηγή ινών, βιταμινών, λιπαρών οξέων αλλά και ωφέλιμων μονοακόρεστων που βοηθάει την χώνεψη, ώστε να αποφευχθεί το φούσκωμα και να διατηρείται το σωματικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Δεν χάνουμε απολύτως τίποτα να το δοκιμάσουμε!

Πηγή:athinorama
Scroll To Top