Ακόμη και το κορυφαίο πανεπιστήμιο Harvard φαίνεται πως αναγνώρισε τη… μεγαλοφυΐα της Beyonce και αποφάσισε ούτε λίγο ούτε πολύ να την κάνει «μάθημα»! Το τμήμα διοίκησης και οικονομίας του ιστορικού πανεπιστημίου εξετάζει το φαινόμενο Beyonce και προσπαθεί να ερευνήσει τις στρατηγικές της μεγάλης αυτής ντίβας. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές καλούνται να εξετάσουν την κίνηση της star τον περασμένο Δεκέμβρη να κυκλοφορήσει ένα άλμπουμ με 14 τραγούδια και τα μεσάνυχτα της ίδιας μέρας να κοινοποιήσει 17 μουσικά βίντεο που να συνοδεύουν το άλμπουμ της, κίνησε που άφησε τους πάντες άφωνους.

Αναλυτικότερα, εξετάζεται το πώς η ίδια κατάφερε να πραγματοποιήσει το παραπάνω χωρίς να το αντιληφθεί- διαρρεύσει κανείς, το ποιες στρατηγικές χρησιμοποιήθηκαν, το ποια προβλήματα ανέκυψαν, το πώς τα κατάφερε να φέρει εις πέρας την εξαιρετικά δαπανηρή εκστρατεία, το πώς διαχειρίστηκε την ομάδα της και πολλά άλλα. Οι φοιτητές χρησιμοποιώντας γνώσεις από κορυφαίες εταιρίες όπως η  Parkwood Entertainment, η Columbia Records, το Facebook και η Apple καλούνται να απαντήσουν στο τι θα έκαναν αν εργάζονταν για τη Beyonce.