Σάλος έχει προκληθεί με τη νέα καμπάνια της εταιρείας Calvin Klein, καθώς το κεντρικό πρόσωπο που χαρακτηρίζεται ως «plus size», κάθε άλλο παρά «plus size» είναι, αφού οι αναλογίες της είναι αναλογίες ενός αδύνατου μοντέλου.

Το μοντέλο που επιλέχθηκε από τον οίκο είναι η Μίλα Ναλμπέσιο και μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης τόσο η ίδια, όσο και η εταιρεία έχει δεχθεί τα «πυρά» των χρηστών. καθώς ο κόσμος αντέδρασε τονίζοντας πως μεταφέρουν λάθος πρότυπα, κυρίως στα νέα κορίτσια. Μετά τις αντιδράσεις, η εταιρεία άλλαξε αμέσως το σλόγκαν σε: «Ένα σώμα για όλους».