Το πρώτο της κινηματογραφικό εγχείρημα αναμένεται να κάνει η sexy performer στο remake της αξέχαστης ελληνικής ταινίας, «Ο Θησαυρός του Μακαρίτη» που υπογράφει σκηνοθετικά ο Στράτος Μαρκίδης, σε μια σύγχρονη διασκευή του Δημήτρη Αποστόλου.

Η Κατερίνα, από το μόντελινγκ μέχρι το τραγούδι, επιλέγει πολύ προσεκτικά τα βήματά της και οι έως τώρα επιλογές της την έχουν δικαιώσει. Τώρα, λοιπόν, οι πληροφορίες της «Espresso» τη θέλουν να έχει δεχτεί πρόταση να δώσει σάρκα και οστά σε έναν χαρακτήρα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της, στο κινηματογραφικό φιλμ που βρίσκεται στα σκαριά. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά; Ο εν λόγω χαρακτήρας δεν υπάρχει στο ασπρόμαυρο φιλμ του 1959.

Στο remake του «Θησαυρού του μακαρίτη» η υπόθεση μεταφέρεται στο 2017, με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου να κρατά τον ρόλο της Θεώνης Κανελοπιπερίδου, που στιγμάτισε με την ερμηνεία της η Γεωργία Βασιλειάδου. Ο Παύλος Χαϊκάλης γίνεται ένας σύγχρονος Νεόκοσμος, ρόλος στον οποίο πριν από 58 χρόνια είχε «κεντήσει» ο Βασίλης Αυλωνίτης, ενώ τον χαρακτήρα του Νίκου Ρίζου «ντύνεται» ο Σωτήρης Καλυβάτσης. Στην ταινία θα δούμε και τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, στον ρόλο του γιου του Νεόκοσμου, ενώ οι ηθοποιοί που θα υποδυθούν την ανιψιά της Θεώνης και κάποιους άλλους ρόλους ακόμη αναζητούνται.

Τα γυρίσματα θα αρχίσουν το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και θα πραγματοποιηθούν σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ταινία αναμένεται να βγει στις σκοτεινές αίθουσες στα μέσα του φθινοπώρου.

Για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι νέοι, η ταινία σε σκηνοθεσία του Νίκου Τσιφόρου και σενάριο του ίδιου και του Πολύβιου Βασιλειάδη χάρισε στους Γεωργία Βασιλειάδου, Βασίλη Αυλωνίτη, Νίκο Ρίζο, Στέφανο Ληναίο, Αντζελα Ζήλεια και Ξένια Καλογεροπούλου μία από τις πιο σημαντικές ερμηνείες της κινηματογραφικής καριέρας τους. Στον «Θησαυρό του μακαρίτη» η Γεωργία Βασιλειάδου τραγούδησε τον «Κυρ Μέντιο», αποκαλύπτοντας πόσο ωραία φωνή είχε, αφού πολύ αγνοούν ότι άρχισε την καριέρα της ως λυρική τραγουδίστρια. Όσο για το κάδρο του μακαρίτη, ο οποίος ζωντανεύει στο φινάλε της ταινίας, αυτό χρησιμοποιήθηκε στα επόμενα χρόνια ως ντεκόρ σε πολλές άλλες ταινίες της Φίνος Φιλμ.