Η Jennifer Lopez στα 48 της γίνεται το νέο πρόσωπο της Guess, της θρυλικής εταιρείας που ξεκίνησε αποκλειστικά με jeans και εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο lifestyle brand.

Η γνωστή εταιρεία ένδυσης επέλεξε την JLo ως μούσα της και η σταρ ανακοίνωσε τη συνεργασία με μια γεύση από τη σέξι διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν μαζί. Στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, η Lopez θυμίζει έντονα pin up girl και ποζάρει με κρεπαρισμένα μαλλιά και καυτό σορτσάκι, κοιτώντας αισθησιακά τον φακό.

«Μαντέψτε ποιο είναι το νέο κορίτσι της Guess», ήταν η φράση που συνόδευε τη φωτογραφία της καμπάνιας, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει διθυραμβικά σχόλια.