Τα μουσικά ντοκιμαντέρ κατακτούν κοινό και βραβεία

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017, 22:30
Τα μουσικά ντοκιμαντέρ κατακτούν κοινό και βραβεία
Καθώς το Netflix, το Amazon και άλλες υπηρεσίες streaming συνεχίζουν να συγκεντρώνουν περιεχόμενο, πολλές νέες ταινίες επικεντρωμένες στη μουσική, σε αστέρια της ποπ και στους σπουδαίους της βιομηχανίας αποκτούν μεγαλύτερο κοινό και εισέρχονται στην κούρσα των βραβείων.

Τα τελευταία χρόνια τα ντοκιμαντέρ για τη μουσική έχουν εξελιχθεί πλήρως. Κάποτε ήταν ιστορίες που ενδιέφεραν εξειδικευμένο κοινό, αλλά πρόσφατα ένας αριθμός μουσικών ντοκιμαντέρ θριάμβευσε εισπρακτικά και βραβεύτηκε με Όσκαρ. (Searching for Sugar Man, 20 Feet From Stardom, Amy), αναφέρεται σε δημοσίευμα του περιοδικού «The Hollywood Reporter».

Το 2017 με την έκρηξη των υπηρεσιών streaming, όπως το Netflix και το αυξημένο ενδιαφέρον για βίντεο του Apple Music τα συγκεκριμένα ντοκιμαντέρ με θέματα είδωλα της ποπ σκηνής του παρελθόντος και το παρόντος, διάσημους και άσημους μουσικούς παραγωγούς, έχουν περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ.

Το Long Strange Trip είναι μία τετράωρη ματιά στο επικό αμερικανικό ταξίδι των Grateful Dead που αποκτήθηκε από την Amazon πριν από την πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Sundance. Ο Αμίρ Μπαρ Λεβ χρειάστηκε 11 χρόνια να ολοκληρώσει το project και το ντοκιμαντέρ δεν θα ήταν γεγονός αν ο υπεύθυνος εκτέλεσης παραγωγής, Μάρτιν Σκορσέζε δεν συναντούσε τον ντράμερ του συγκροτήματος Μπιλ Κρέουτζμαν σε ένα πάρτι.

To «Can't Stop Won't Stop: A Bad Boy Story» παρουσιάζει τα πάνω και τα κάτω του Σον Κομπς, του ράπερ, επιχειρηματία και ιδρυτή της Bad Boy Records, Puff Daddy.
Scroll To Top