H Kim Kardashian μόλις κυκλοφόρησε ένα νέο άρωμα ενταγμένο στην προσωπική της σειρά προιόντων ομορφιάς ΚΚW Beauty με την ονομασία Crystal Gardenia Citrus και μπουκαλάκι σαν λίθο, το οποίο βέβαια ενθουσίασε τους 105 εκατομμύρια ακόλουθούς της στο Instagram.

Το άρωμα παρουσιάστηκε διαδικτυακά το πρωί της Τετάρτης και οι υποψήφιοι πελάτες είχαν επιλογή ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές εκδοχές: Την Κρυστάλλινη Γαρδένια, την Κρυστάλλινη Ξυλώδη Γαρδένια και την Κρυστάλλινη Γαρδένια με εσπεριδοειδή. 

Μόλις 300 χιλιάδες μπουκάλια παρήχθησαν και μέχρι το βράδυ της Πέμπτης εξαντλήθηκαν.

H 37χρονη που αποτελεί ένα από τα σύγχρονα πρότυπα ομορφιάς, αναφέρει πως ποτέ δεν της άρεσαν τα φρουτώδη αρώματα αλλά οι ευωδιές που θυμίζουν Μέση Ανατολή και λευκά λουλούδια.

Θεωρεί πως από την οικογένειά της καλύτερα μυρίζουν η ίδια και τα παιδιά της.

Το άρωμα κυκλοφόρησε την Τετάρτη στο ίντερνετ και τα κέρδη του μέσα σε μία μέρα της απέφεραν 10 εκατομμύρια δολάρια που όμως δεν βγήκαν τυχαία καθώς η Kim έκανε μία μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια προκειμένου να το διαφημίσει και φυσικά να πετύχει την καλύτερη δυνατή προβολή για το νέο προϊόν της και να εισπράξει τόσα χρήματα.

Υπολογίζεται πάντως ότι μόλις πωληθούν και τα 300 χιλιάδες μπουκάλια θα είναι πλουσιότερη κατά 14 εκατομμύρια σε μόλις μιάμιση ημέρα!

Δείτε στο παρακάτω βίντεο την ανάρτηση της στο Instagram σχετικά με το νέο της άρωμα: