Αν τα επικαιροποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2016 για τον όμιλο Burberry ήταν μέρος της catwalk συλλογής του, θα ήταν περισσότερο ένα ιντερλούδιο διακοσμητικού χαρακτήρα, παρά ένα φανταχτερό φινάλε.

Οι πωλήσεις των ήδη υφιστάμενων καταστημάτων λιανικής του οίκου, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ήταν αυξημένες κατά 3% στο υπό εξέταση τρίμηνο -κι αυτό είναι ευχάριστη είδηση.

Ώθηση στα έσοδα δόθηκε από τις πωλήσεις στη Βρετανία του Brexit. Στη συγκεκριμένη χώρα υπήρξε αύξηση 40% από τα ήδη υφιστάμενα καταστήματα λιανικής, καθώς ξένοι πελάτες συνέρρευσαν στο Λονδίνο για αγορά πολυτελών ειδών σε τιμές ευκαιρίας λόγω Brexit . Υπήρξε επίσης βελτιωμένη εικόνα στη Γαλλία, την Κίνα, ακόμη και στο Χονγκ Κονγκ, ισχυροποιώντας περαιτέρω την αναδυόμενη ανάκαμψη σε αγαθά πολυτελείας, που οδήγησε στα ύψη την Compagnie Financiere Richemont SA την περασμένη εβδομάδα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ