Σε μια εποχή που όλοι θέλουν να αναδείξουν την τέλεια ζωή τους και τον τέλειο εαυτό τους μέσα από τα social media, η Diesel σε προκαλεί να νιώσεις άνετα με τον εαυτό σου και γιατί όχι και να το αναδείξεις. Αυτό που σου δείχνει δηλαδή είναι να αποδεχθείς τα ψεγάδια και να πορευτείς με τις ατέλειες σου.

Μια γρήγορη ματιά στην ιστορία του συγκεκριμένου brand μας υπενθυμίζει πως ο Renzo Rosso, ο δρυτής της Diesel, ήταν μόλις 15 ετών όταν έφτιαξε το πρώτο του jean παντελόνι. Το συγκεκριμένο παντελόνι φυσικά, δεν ήταν τέλειο όπως παραδέχεται και ο ίδιος, αλλά αυτό ήταν που το έκανε και μοναδικό. Περνώντας τα χρόνια δαπιστώνουμε πως αυτό που τελικά έκανε τη διαφορά στο συγκεκριμένο brand ήταν οι ατέλειες στα προϊόντα του και όπως όλα δείχνουν δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, αν σκεφτούμε την πορεία της εταιρείας μέχρι και σήμερα.  

Παίζοντας με τις λέξεις flow (ρεύμα) και το flaw(ελάττωμα), φτιάχνει το μότο «Go with the flaw» που συμπυκνώνει όλη την φιλοσοφία της φετινής συλλογής: «Προχώρα χωρίς σχέδιο, χωρίς καμία σιγουριά, κάνε ότι σε κάνει να νιώθεις ανασφάλεια #GoWithTheFlaw», προστάζει η Diesel και αναιρεί κάθε παρωχημένο κανόνα. 

Στο μικρού μήκους φιλμ, που σκηνοθέτησε ο François Rousselet, αγόρια και κορίτσια ξεχωρίζουν απ’ το πλήθος, υπερήφανα δείχνουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους, μια αλλήθωρη κάνει «παπάδες» στο μπιλιάρδο, μια άλλη σμίγει τα φρύδια της, μια τρίτη δείχνει τα σιδεράκια στα δόντια της καθώς περνά από έλεγχο στο αεροδρόμιο.

Η νέα καμπάνια εγκαινιάστηκε επισήμως την περασμένη Τετάρτη στο Πεκίνο και σηματοδοτεί την παρουσίαση μιας limited edition κολεξιόν, στην οποία συνεργάστηκε η διασημότητα στον χώρο της μουσικής στην Κίνα, Chris Lee.