Δεν αρκεί μόνον η εντυπωσιακή εμφάνιση. Η νέα γενιά μοντέλων, στην οποία ανήκουν η Adwoa Aboah και η Leomie Anderson, είναι ευαισθητοποιημένη κοινωνικά και υψώνει τη φωνή της.

Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συμβαίνει κάτι νέο. Διανύουμε περίοδο διαμαρτυριών και του φεμινισμού του τέταρτου κύματος και για τα μοντέλα δεν είναι πλέον αρκετό να ανεβαίνουν σε μια πασαρέλα ανώνυμα: Η σιωπή αρχίζει να θεωρείται σοβαρά déclassé. Εκείνο που μετράει δεν είναι η εμφάνιση, αλλά η άποψη, τονίζεται σε δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «The Guardian».

Τα μοντέλα έχουν φωνή και δεν φοβούνται να τη χρησιμοποιήσουν, είτε με ομιλίες σε συνέδρια TED, είτε με ανοιχτές επιστολές, ή αναρτήσεις στο Instragram φωτογραφιών από διαμαρτυρίες ή εκστρατείες κοινωνικής προσφοράς και ίδρυση μη κυβερνητικών οργανώσεων.

Η γεννημένη στη Βρετανία με καταγωγή από τη Γκάνα Adwoa Aboah εμφανίστηκε στις επιδείξεις μόδας και στις διαφημιστικές καμπάνιες των οίκων υψηλής ραπτικής Dior και Versus Versace. Ταυτόχρονα προωθεί την πρωτοβουλία Gurlstalk, ένα κίνημα που προσπαθεί να δημιουργήσει μια πλατφόρμα, στην οποία κορίτσια μπορούν να μοιράζονται ανοιχτά τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους σε ένα ασφαλές και εμπιστευτικό περιβάλλον.

Αποστολή της είναι να ενθαρρύνει νεαρές γυναίκες σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν ανοιχτά για θέματα ψυχικής υγείας, την εικόνα του σώματός τους και τη σεξουαλικότητα.

Στη σελίδα της στο Instagram η Adwoa Aboah δημοσιεύει φωτογραφίες από τα παρασκήνια των σόου μόδας με συγκινητικές αναρτήσεις για τη μάχη της κατά της κατάθλιψης.