Πολλοί ίσως να μην το έχουν παρατηρήσει καν, αλλά τα κοστούμια στο Game of Thrones χαίρουν εξαιρετικής σημασίας προκειμένου να βοηθήσουν τους πρωταγωνιστές να ενσαρκώσουν τέλεια τον ρόλο τους. Έτσι λοιπόν, και ο ρόλος της Michele Clapton, της σχεδιάστριας των κοστουμιών για τις πέντε πρώτες σεζόν, ήταν τεράστιος. Ολόκληρη η ομάδα της αποτελείται από 100 άτομα, που όχι μόνο σχεδιάζουν, πατρονάρουν, ράβουν τα κοστούμια αλλά πολλές φορές τα φοράνε ώστε να φαίνονται παλιά ή κουρελιασμένα –όπως στην περίπτωση της Arya που ταξίδευε στο Riverlands.

Φυσικά η δουλειά τους δεν έχει περάσει απαρατήρητη. Η Clapton έχει προταθεί για Emmy Βραβείο «Καλύτερων Κοστουμιών Σε Ταινία» και για τις πέντε σεζόν, ενώ κέρδισε δύο φορές, για την δεύτερη και τέταρτη σεζόν.

Κάθε ένα επεισόδιο της σειράς χρειάζονται περίπου 700 κοστούμια, εκ των οποίων βέβαια η πλειονότητα προορίζεται για πλήθη, κομπάρσους, πολεμιστές, άτομα δηλαδή που το κοινό είναι δύσκολο να παρατηρήσει ξεχωριστά. Παράλληλα, θα χρειαστούν 20-30 περούκες για τους κεντρικούς χαρακτήρες, όπου η κάθε μία κοστίζει πάνω από 7.000 δολάρια. O hair designer, Kevin Alexander, είναι το άτομο που ευθύνεται για όλα τα χαρακτηριστικά χτενίσματα που έχουμε δει, όπως οι πλεξούδες της Daenerys και τα μακριά κυματιστά μαλλιά της Cersei.

Τα κοστούμια στο Game of Thrones λειτουργούν αφηγηματικά, με την έννοια ότι δημιουργούν ένα συγκεκριμένο στιλ για το κάθε ένα από τα Επτά Βασίλεια, κάνοντας πιο εύκολο στους θεατές να αναγνωρίζουν από ποιο βασίλειο προέρχεται ο κάθε ηθοποιός, μέσω οπτικών χαρακτηριστικών. Για παράδειγμα, ο Βορράς (North) έχει πολύ κρύο αλλά όχι ιδιαίτερο πλούτο, έτσι τα κοστούμια των Stark αποτελούνται από βαριά παλτό και ελάχιστα κοσμήματα. Ωστόσο, τα Westerlands είναι πλούσια σε πολύτιμα μέταλλα, έτσι τα ρούχα των Lannister διακρίνονται από μεταλλικές λεπτομέρειες και μεγαλοπρεπή κοσμήματα.

Η Michele Carraghen είναι υπεύθυνη για τα κεντήματα των κοστουμιών, τα οποία δεν γίνονται τυχαία αλλά υποκρύπτουν μια ολόκληρη ιστορία ή κάποιο νόημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νυφικό της Sansa στον γάμο της με τον Joffrey. Η Clapton ζήτησε από την Carraghen να φτιάξει στο νυφικό μία κεντημένη ζώνη που θα δένει στη μέση της, και θα απεικονίζει τη ζωή της Sansa από τις απαρχές των Tully και Stark μέχρι την εμπλοκή της με τους Lannisters.

Η ιστορία ξεκινάει από το κάτω μέρος, όπου το ψάρι των Tully και ο Λύκος των Stark περιτυλίσσονται. Καθώς κινούμαστε προς τα πάνω, το λιοντάρι των Lannister δείχνει την κυριαρχία του επί του Λύκου, και η ιστορία τελειώνει στο πίσω μέρος του λαιμού όπου είναι κεντημένο το λιοντάρι. Οι χρυσοί τόνοι του φορέματος θυμίζουν πολύ το στυλ της Sansa, ωστόσο οι κόκκινες λεπτομέρειες υποδεικνύουν την αυξανόμενη επιρροή των Lannister, και κυρίως του Joffrey, πάνω της.

Όπως γίνεται κατανοητό, πρόκειται για μια σειρά, της οποίας οι συντελεστές δίνουν τεράστια σημασία σε λεπτομέρειες που είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές από το κοινό. Πλέον, σχεδιάστρια του Game of Thrones είναι η April Ferry, όπου ανέλαβε αυτόν τον ρόλο σε μια σεζόν με πολλές πολιτικές αλλαγές για τους χαρακτήρες, όπως η φυλάκιση της Margeary και η αιχμαλωσία της Daenerys, η αυξανόμενη ισχύ της Ellaria και η μείωση της δύναμης της Cersei, που θα οδηγήσουν φυσικά και σε σημαντικές αλλαγές στα κοστούμια τους.

Πηγή:fashionfreaks