Ο οίκος Gucci υποδέχεται την εορταστική περίοδο παρουσιάζοντας μια καμπάνια, η οποία θα υποστηρίζεται από ψηφιακές δραστηριότητες.

Μεταξύ πολλών κατηγοριών – που κυμαίνονται από μπλουζάκια και παπούτσια έως τσάντες, κοσμήματα, παιδικά ενδύματα ακόμη και είδη από πορσελάνη – η επιλογή προϊόντων βρίσκεται στον πυρήνα ενός νέου art book που κυκλοφόρησε ο οίκος σε συνεργασία με τον Ισπανό καλλιτέχνη Ignasi Monreal.

Ο Monreal σχεδίασε μια σειρά από ψηφιακά έργα τέχνης που ενσωματώνουν προϊόντα της Gucci και ανέπτυξε μια αφήγηση εμπνευσμένη από την ιστορία της πτώσης του Ίκαρου.

«Ο Ίκαρος με συναρπάζει λόγω της ιστορίας του, η οποία θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν μάντρα», δήλωσε ο Monreal και συνέχισε: «Αν πετάς πολύ κοντά στον ήλιο, θα καείς. Αν πετάξεις πολύ χαμηλά, θα πνιγείς στη θάλασσα. Δείχνει εντελώς προφανές, αλλά το βρίσκω πολύ διαχρονικό και καθησυχαστικό. Πρέπει να βρούμε ένα μεσαίο σημείο για να προσγειωθούμε στην άλλη πλευρά την περίπλοκη ανθρώπινη κατάσταση».

Οι εικονογραφήσεις στο βιβλίο περιλαμβάνουν belt-bags φορεμένες σε αγάλματα, μικρά δερμάτινα είδη τοποθετημένα σε μια σύγχρονη, αναγεννησιακά εμπνευσμένη σύνθεση νεκράς φύσης, και γατάκια που φορούν γυαλιά ηλίου και αναδύονται από κούπες της Gucci, μεταξύ άλλων.