Ο Chief Creative Officer της Burberry, Riccardi Tisci, μέσω του Instagram αποκάλυψε την εντελώς νέα ταυτότητα για τον βρετανικό οίκο. Με ένα νέο λογότυπο και ένα ολοκαίνουργιο έγχρωμο μονόγραμμα, φαίνεται ότι όλα πλέον βρίσκονται σε μία τροχιά αλλαγής για τον μεγάλο οίκο, με μεγάλη βέβαια στιγμή την πρώτη collection του Tisci για το brand, τον Σεπτέμβριο στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου.

Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του με τους: Vivienne Westwood και Andreas Kronthaler, o oίκος Burberry αποκάλυψε τώρα και την εντελώς νέα γραφική ταυτότητα, την οποία σκέφτηκε ο Chief Creative Officer, Tisci.

Σχεδιασμένο από τον Bρετανό γραφίστα, Peter Saville, η νέα ταυτότητα εμπνέεται από τα αρχεία του οίκου, ιδιαίτερα το λογότυπο του 1908, και ένα μονόγραμμα από τον ιδρυτή του Thomas Burberry.
Αυτή είναι η πρώτη σημαντική κίνησή του Tisci ως δημιουργικού διευθυντή της Burberry. Το νέο logo είναι σαφώς κομψό και απλοποιημένο, ενώ το μονόγραμμα έχει ένα patern με τα γράμματα Τ και B που προέρχονται από τα αρχικά του ιδρυτή Thomas Burberry, σε πορτοκαλί μπεζ και λευκό χρώμα.