Η Puma συνεργάζεται για δεύτερη φορά με την Cara Delevingne, για να πρωταγωνιστήσει στην διαφημιστική τους καμπάνια.

Η νέα καμπάνια τους ονομάζεται «Do You» και έχει ως στόχο, να εμπνεύσει αυτοπεποίθηση και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να μην δικαιολογούνται για το ποιες είναι.

Η Cara έχει παίξει μεγάλο ρόλο στη σειρά ντοκιμαντέρ της Puma «Do You», νωρίτερα μέσα στην χρονιά, βοηθώντας γυναίκες, όπως πρόσφυγες στην Ουγκάντα, να πουν την ιστορία τους, και κατ’ επέκταση να γίνουν μέρος της αλλαγής.

Το φετινό concept γυρίζει γύρω από την ιδέα ότι κάθε γυναίκα πρέπει να είναι η δική της μούσα. Η Puma ελπίζει, ότι με τη νέα τους σειρά προϊόντων, οι γυναίκες θα νιώθουν πιο άνετα να είναι πιο δυνατές από ποτέ.

Το νέο αθλητικό παπούτσι της εταιρείας, ονομάζεται «Muse Echo», και θα είναι διαθέσιμο για αγορά, τόσο online όσο και στα καταστήματα της Puma σε όλο τον κόσμο.