Από τις 14 Μαρτίου που καταργήθηκε η χρήση την υποχρεωτικής μάσκας στη Γαλλια, οι πωλήσεις στα κραγιόν αυξήθηκαν κατά 30%.

Να θυμίσουμε ότι τον Ιούλιο του 2021, το ινστιτούτο Nielsen IQ, είχε αναφέρει ότι οι πωλήσεων των κραγιόν είχαν μειωθεί κατά 75% , κάτι που φαίνεται να αποτελεί παρελθόν, καθώς, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία, The NPD Group, φαίνεται ότι οι Γαλλίδες αυτή τη στιγμή, όσον αφορά το μακιγιάζ τους, προτιμούν να δώσουν έμφαση στα χείλη.

Μάλιστα, στις 6 Απριλίου καταγράφηκε αύξηση 8% στις συνολικές πωλήσεις επιλεκτικού μακιγιάζ. Γεγονός που σηματοδοτεί τη σταδιακή έξοδο από την κρίση του Covid-19 και την επιστροφή των foundation, των σκιών ματιών – με παγωμένες αποχρώσεις για αυτή την άνοιξη–, των ρουζ και άλλων προϊόντων που ενθουσιάζουν τους λάτρεις του μακιγιάζ.

«Η άρση των περιορισμών στη χρήση μάσκας έχει κυριολεκτικά ενισχύσει το μακιγιάζ των χειλιών. Πράγματι, πολλοί καταναλωτές γιόρτασαν αυτή τη νέα ελευθερία αγοράζοντας ένα νέο κραγιόν», σχολίασε η Mathilde Lion, Ευρωπαίος ειδικός ομορφιάς στο The NDP Group.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού