Μετά τις Nicole Kidman, Catherine Deneuve και Audrey Tautou, η Marion Cotillard γίνεται από τον οίκο Chanel να είναι το νέο πρόσωπο για το iconic άρωμα Chanel No5.

Έχουν περάσει σχεδόν 100 χρόνια από τότε που η Gabrielle Chanel δημιούργησε το συγκεκριμένο άρωμα με το όνομα N ° 5. Έγινε iconic, γιατί απενοχοποιήθηκε το σέξι στοιχείο στη γυναικεία παρουσία, έχοντας ως στόχο να γιορτάσει την απελευθερωμένη θηλυκότητα της δεκαετίας του ’20.

Το 2020, η διάσημη ηθοποιός έχει την τιμή να ενσωματώσει αυτή τη συνταγή σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια με όπλο τη φυσική της γαλλική ομορφιά.

«Η φυσική γαλλική ομορφιά της Marion Cotillard έχει αυτό το ακαταμάχητο “je ne sais quoi”. Αυθεντική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη, η Marion Cotillard μεταφέρει τη μοναδική της εμφάνιση από ταινία σε ταινία, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό πρότυπο για μια ελεύθερη γυναίκα» αναφέρει ο οίκος.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στα 44 της χρόνια είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός γίνεται το πρόσωπο κάποιου αρώματος.

Λίγα λόγια για το Chanel No5:

Ήταν 1921, όταν η γυναίκα, που αποκαλούσαμε Mademoiselle Chanel, ζήτησε από τον Ernest Beaux, αρωματοποιό του ρωσικού δικαστηρίου, να δημιουργήσει «ένα γυναικείο άρωμα με άρωμα γυναίκας». Τότε ο δημιουργός του προσέφερε πολλές μυρωδιές. Η Gabrielle Chanel επιλέγει το δείγμα N ° 5 και διατηρεί το όνομα. Το 1954, η Marilyn Monroe ομολόγησε ότι φορούσε μόνο μερικές σταγόνες του N ° 5 στον ύπνο, δίνοντάς έτσι την ιδιότητα του πιο εμβληματικού αρώματος.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!