Όταν ένα χαρακτηριστικό του προσώπου προεξέχει n είναι πολύ µεγάλο για το συγκεκριµένο τύπο προσώπου τραβά πάνω του όλο το φως και δυστυχώς και όλα τα Βλέµµατα!!!

Μ’ αυτό τον τρόπο συνηθίζουμε να παρατηρούµε το συγκεκριµένο χαρακτηριστικό και να µην δίνουµε σηµασία στα υπόλοιπα που πιθανότατα να είναι συµµετρικά και όµορφα. Για παράδειγµα, σ ένα πρόσωπο µε γαµψή µύτη αλλά λαµπερά πράσινα µάτια είναι συνηθέστερο να προσέξουµε το άσχηµο σηµείο (δηλ. τη µύτη) παρά το όµορφο (δηλ. τα µάτια).

Σε αυτές τις περιπτώσεις, µε τη Βοήθεια του µακιγιάζ µπορούµε να δηµιουργήσουµε την αίσθηση τις ψευδαίσθησης µε την τεχνική των φωτοσκιάσεων: Δουλεύουµε µ’ ένα make-up n conceaIer δύο n τρεις τόνους πιο σκούρο απ” την Βάση που θα απλώσουµε σε όλο το πρόσωπο. Τ α προβληµατικά σηµεία που θέλουµε να κρύψουµε τα σκουραίνουµε ενώ αυτά που θέλουµε να τραβήξουν το φως τα φωτίζουµε µ” ένα make-up n conceaIer δύο n τρεις τόνους πιο ανοιχτό απ τη Βάση. Αν δουλέψουµε µε make¬υρ πρώτα χρησιµοποιούµε το ανοιχτό (Βάση) σε όλο το πρόσωπο και µετά σκιάζουµε όπου χρειάζεται. Αν δουλέψουµε µε conceaIer κάνουµε ακριβώς το αντίθετο.

 

Η µύτn

1. ΦΑΡΔΙΑ ΜΥΤΗ

Χρησιµοποιούµε διορθωτή ανοιχτό στη ράχη και σκούρο στα πλάγια.

2. ΜΑΚΡΙΑ ΜΥΤΗ

Σκούρο διορθωτικό πάνω στο σηµείο προέκτασης.

3. Γ ΑΜΨΗ ΜΥΤΗ

Ελαττώνουµε την εντύπωση της καµπύλης σκιάζοντας τα πλαϊνά και το γαµψό τµήµα.

4. ΣΤΡΑΒΗ ΜΥΤΗ

Σκιάζουµε την περιοχή που παρουσιάζει ανωµαλία και φωτίζουµε την αντίθετα προς την προεξέχουσα καµπύλη περιοχή.

S. ΜΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ (ΓΑΛΛΙΚΗ)

Ανοιχτό διορθωτή στο σηµείο που ανασηκώνεται και ακριβώς πάνω στη ράχη.

 

Τα µάτια

1. ΜΑΤΙΑ ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΑ (κοντά το ένα στο άλλο)

Θεωρούνται τα µάτια που πη απόσταση µεταξύ τους είναι τόση ώστε να µη χωράει ένα ολόκληρο τρίτο µάτι στο ίδιο µέγεθος µε αυτά. Σε αυτή την περίπτωση σχεδιάζουµε στο πάνω βλέφαρο σκούρα γραµµή που ξεκινάει απ το κέντρο του Βλεφάρου και την τραβάµε προς τα έξω. Φωτίζουµε µε ανοιχτό¬χρωµα σκιά στον έσω κανθό του µατιού και σχηµατίζουµε γωνία µε σκούρα σκιά όσο πιο έξω γίνεται. Τ α φρύδια να είναι αποµακρυσµένα από τη Βάση της µύτης.

2. ΜΑΤΙΑ ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΑ (αποµακρυσµένα)

Θεωρούνται τα µάτια που η µεταξύ τους απόσταση είναι τόση ώστε να χωράει ένα τρίτο µάτι ίδιου µεγέθους ανάµεσά τους και να υπάρχει ακόµα κενό διάστηµα ενδιάµεσα. Υπογραµµίζουµε το πάνω βλέφαρο όσο το δυνατό πιο κοντά στη µύτη. Τ α φρύδια να πλπσιάζουν στη Βάση τις µύτης.

3. ΜΑΤΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΞΟΓΚΩΜΕΝΑ (προεξέχοντα)

Σκιάζουµε µε σκουρόχρωµη σκιά τα Βλέφαρα και υπογραµµίζουµε µε σκούρο µολύβι το εσωτερικό του κάτω βλεφάρου.

4. ΒΑΘΟΥΛΩΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ

Φωτίζουµε µε ανοιχτόχρωµη σκιά. Αποφεύγουµε να Βάλουµε eye-liner γιατί θα τονίσουµε περισσότερο το πρόβληµα.

5. ΜΙΚΡΑ ΜΑΤΙΑ

Υπογραµµίζουµε µε λευκό µολύβι το κάτω βλέφαρο στο εσωτερικό του. Στη συνέχεια σχεδιάζουµε µε ένα µαύρο µολύβι το περίγραµµα του µατιού.

6. ΜΑΤΙΑ ΚΟΦΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ

Υπογραµµίζουµε το πάνω βλέφαρο µε eye-liner δίνοντάς του στο τελείωµα κλίση προς τα πάνω.

 

Τα χείλn

Τα ιδανικά χείλη έχουν µήκος ίσο µε την απόσταση που χωρίζει τις κόρες των µατιών.

1. ΧΕΙΛΗ ΜΕΓΑΛΑ

Καλύπτουµε µε διορθωτικό make-up και έπειτα ξανασχεδιάζουµε τα χείλη µε το µολύβι και το κραγιόν. Τ α χρώµατα πρέπει να είναι απαλά (σβησµένα).

2. ΧΕΙΛΗ ΜΙΚΡΑ

Ξανασχεδιάζουµε τις γραµµές του στόµατος µεγαλώνοντάς τες µε ανοιχτόχρωµο µολύβι (λευκό n µπεζ). Χρωµατίζουµε µε φωτεινό χρώµα κραγιόν.

Από την Κατερίνα Κύργιου Make up artist