Ανατρεπτική και πολύ πρωτότυπη ιδέα είχαν οι ιθύνοντες των καλλυντικών της Max Factor, οι οποίοι αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν ως πρόσωπο της νέας καμπάνιας το θρυλικό σύμβολο του σεξ , Marilyn Monroe.

Η Marilyn θα φιγουράρει σε όλες τις διαφημίσεις της εταιρείας, αποδεικνύοντας ότι μισό αιώνα μετά τον θάνατό της, πουλάει πολύ…

Οι διαφημίσεις θα δείχνουν πώς το μακιγιάζ κατάφερνε να μεταμορφώνει την ηθοποιό από γυναίκα της διπλανής πόρτας σε σέξι γατούλα.

Η Monroe, η οποία πέθανε στην ηλικία των 36 χρόνων, χρησιμοποιούσε πολύ τα καλλυντικά Max Factor και αυτό ώθησε την εταιρεία στην περίεργη αυτή απόφαση.

Άλλες διάσημες που έχουν διαφημίσει τα εν λόγω καλλυντικά είναι η Madonna και η Gisele Bundchen.