Ανακάλυψε τι τύπος μαμάς είσαι κάνοντας αυτό το τεστ

Ανακάλυψε τι τύπος μαμάς είσαι κάνοντας αυτό το τεστ

Είστε χαλαρή, cool, μοντέρνα μαμά ή μήπως ανησυχείτε υπερβολικά για το παιδάκι σας; Μέσα από το παρακάτω τεστ θα καταλάβετε τι τύπος μαμάς είστε, ποια είναι τα «λάθη» που κάνετε και πώς μπορείτε να τα διορθώσετε σύμφωνα με το American Baby.

Όσο ήσασταν στο νοσοκομείο, το μωρό κοιμόταν… Α) Μαζί μου Β) Στο θάλαμο νεογνών, αλλά σηκωνόμουν συχνά να το δω και με ξυπνούσαν για να το θηλάσω Γ) Στο θάλαμο νεογνών, αλλά είχα δώσει οδηγίες να μην με ξυπνήσει κανείς πριν τις 9:00 π.μ. Όταν έρχονται φίλοι και συγγενείς στο σπίτι να δουν το μωρό, τους προσφέρετε... Α) Καφέ και λίγο κέικ που φτιάξατε με τα χεράκια σας, ενώ αντλούσατε γάλα με το θήλαστρο Β) Φρέσκο κέικ που αγοράσατε μαζί με την ολοκαίνουργια φόρμα που φοράτε Γ) Την πάνα του παιδιού με την απλή οδηγία: «Τη βάζεις στο μέρος του σώματος που δεν φωνάζει» Τώρα που είστε μητέρα, η ψυχαγωγία σας είναι… Α) Μετράμε και το σουπερμάρκετ στην ψυχαγωγία; Β) Μία βραδινή έξοδος την εβδομάδα χωρίς παιδιά Γ) Ό,τι έκανα και πριν αποκτήσω παιδιά Οι ιδανικές σας διακοπές είναι… Α) Δεν μπορώ ούτε να σκεφτώ αυτό το θέμα για δύο χρόνια, τουλάχιστον μέχρι να μπορέσει το αγγελούδι μου να κοιμάται με πρόγραμμα Β) Σε ένα οικογενειακό θέρετρο που να προσφέρει υπηρεσία baby sitting, ώστε να έχω λίγο ποιοτικό χρόνο με τον άνδρα μου Γ) Πάρο, Μύκονο, Σαντορίνη… Το παιδί θα το κρατήσουν τα πεθερικά μου

Πόσο συχνά νιώθετε καταβεβλημένη;

Α) Καθημερινά. Είναι μέρος της μητρότητας Β) Λίγες φορές, όταν δεν είχα χρόνο ούτε για λίγο Facebook και δεν μπορούσα να πάω ούτε σε άλλα σπίτια να παίξουν τα παιδιά Γ) Σπάνια. Δεν μένω τόσο πολύ μόνη μου με το παιδί Μία έμπιστη κοπέλα 16 ετών από τη γειτονιά, σας προτείνει να φυλάει το παιδί τα Σαββατόβραδα. Εσείς… Α) Τη συστήνετε σε μία άλλη μαμά της γειτονιάς που ξέρετε ότι δεν βλέπει τόσο σοβαρά τη μητρότητα όσο εσείς Β) Παίρνετε το τηλέφωνό της και ετοιμάζεστε για βραδινή έξοδο Γ) Της υπόσχεστε όλη τη σειρά Game of Thrones και δωρεάν πίτσα σε αντάλλαγμα για αποκλειστική συνεργασία και 24ωρη διαθεσιμότητα Όταν το μωρό πέφτει επιτέλους για ύπνο εσείς… Α) Πιάνετε δουλειά, πλυντήριο, ξεσκόνισμα, αποστείρωση μπιμπερό, κ.λπ. Β) Τηλεφωνείτε στις φίλες σας, σερφάρετε στο διαδίκτυο ή κοιμάστε λίγο Γ) Συγχαίρετε τον άνθρωπο που κατάφερε να κοιμίσει το μωρό τόσο γρήγορα Η αδερφή σας προτείνει να αναλάβει νυχτερινή βάρδια με το μωρό για να κοιμηθείτε λίγο. Εσείς… Α) Ευγενικά αρνείστε. Τόσες μαμάδες τα κατάφεραν χωρίς ύπνο, θα τα καταφέρω κι εγώ Β) Ετοιμάζετε αμέσως το αφρόλουτρο με τα αιθέρια έλαια και ψάχνετε τη μάσκα ύπνου για να μην σας ενοχλήσει τίποτα απολύτως. Γ) Της παίρνετε ένα μεγάλο δώρο και τη ρωτάτε μήπως θα μπορούσε να μείνει όλο το Σαββατοκύριακο

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Εάν έχετε περισσότερα «Α» Η δική σας προσέγγιση είναι ίσως η πιο δύσκολη. Θέλετε να περνάνε όλα από τα χέρια σας. Σίγουρα όλα θα γίνουν καλύτερα, αλλά κινδυνεύετε με εξάντληση. Οι έρευνες δείχνουν πως το παιδί αντιλαμβάνεται και επηρεάζεται από την κούραση και το στρες της μαμάς. Όταν νιώθετε ότι το μητρικό φορτίο σας καταβάλει, βρείτε τρόπους να μειώσετε την κούραση και τις υποχρεώσεις. Δεν έγινε και τίποτα εάν δεν φάτε σπιτικό φαγητό, αλλά παραγγείλετε πίτσα. Εάν έχετε περισσότερα «Β» Πραγματικά ποιο είναι το μυστικό σας; «Έχετε την ικανότητα να επικοινωνείτε τις ανάγκες σας και κατανοείτε ότι δεν είναι αποκλειστικό σας προνόμιο και υποχρέωση να βοηθάτε το μωρό», εξηγεί ο Ρικ Χάνσον του NurtureMom.com. Βιώνετε τη χαρά της μητρότητας χωρίς να εξαντλείστε. Γνωρίζετε με σαφήνεια τι μπορεί να σας βοηθήσει και πώς να προλαβαίνετε τις κρίσεις. Ζητάτε από τον μπαμπά να κάνει καμία φορά μπάνιο το παιδί, δέχεστε βοήθεια τη νύχτα για να κοιμηθείτε, κ.λπ. Έτσι, κάνετε και τους άλλους να νιώθουν χρήσιμοι, το μωρό αισθάνεται καλύτερα και η μαμά… κρατάει τα λογικά της. Εάν έχετε περισσότερα «Γ» Είστε ο άρχοντας του outsourcing. Αλλά γιατί; Σας έχει στοιχίσει η έλλειψη ελεύθερου χρόνου ή μήπως δεν είσαστε απολύτως σίγουρη για τη μητρότητα; «Ορισμένες γυναίκες φοβούνται συνεχώς ότι κάνουν κάτι λάθος. Μπορεί η μητρότητα να μην τους βγαίνει τόσο φυσικά», εξηγεί ο Δρ. Χάνσον και συμπληρώνει: «Εάν νιώθετε τρόμο και άγχος κάθε φορά που μένετε μόνη με το μωρό, τότε ίσως να χρειάζεται να κάνετε κι εσείς τα δικά σας βρεφικά βήματα συναισθηματικής ανάπτυξης». Ο Δρ. Χάνσον προτείνει να ασχοληθείτε περισσότερο με τα καθήκοντα φροντίδας του μωρού που σας είναι περισσότερο ευχάριστα και με τα οποία νιώθετε καλύτερα. Είτε πρόκειται για το μπάνιο, το παιχνίδι ή τη βόλτα στο πάρκο. Σταδιακά θα ανακτήσετε την αυτοπεποίθησή σας.

 

 

 

 

 

 

Scroll To Top