H καμπάνια του οίκου Dior για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21 που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri, είναι εμπνευσμένη από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα.

Τα μοντέλα φορώντας τα κομμάτια-κλειδιά που είδαμε στην πασαρέλα για την παρουσίαση της κολεξιόν, όπως τα καρό και πουά αλλά και μια σύγχρονη πρόταση για το κλασικό Bar suit που λάνσαρε ο οίκος τη δεκαετία του 1970, πόζαραν υπό τις οδηγίες της Paola Mattioli και το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό.

Φυσικά από τη νέα καμπανιά του οίκου δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι νέες εκδοχές της Dior book Tote και της Lady D-Lite από βελούδο, όπως και η νέα τσάντα Bobby και τα εμβληματικά φουλάρια.

Τέλος, τα t-shirts με το μότο «I say I» αποτυπώνουν με τον πιο φρέσκο τρόπο την άποψη του οίκου για τη γυναικεία φύση: μια δυναμική έκφραση της διαφορετικότητας και της μοναδικότητας που ξεπερνά τα στερεότυπα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!