Η Gigi Hadid κάνει το ντεμπούτο της στο εμπόριο λανσάροντας την πρώτη της σειρά ρούχων «Guest In Residence».

H σειρά του 27χρονου top model περιλαμβάνει μια σειρά από items -hoodies και sweats, polo shirts, beanies και κάλτσες- από 100% κασμίρ σε πολλές διαφορετικές και κομψές αποχρώσεις.

Μέσα από αυτό το νέο της εγχείρημα η Gigi Hadid ελπίζει να επαναφέρει το υλικό με κομμάτια που είναι μοντέρνα, διασκεδαστικά και σχετικά προσιτά σε σύγκριση με τις επιλογές που προτείνουν τα άλλα luxury brands.

Το Guest In Residence δημιούργησε μια ομάδα που περιελάμβανε έναν επικεφαλής σχεδιαστή που προσλήφθηκε από το The Row, τον Sijeo Kim. Η fashion editor, Gabriella Karefa Johnson βοηθά στο styling και η Julia Wagner βρίσκεται στην καλλιτεχνική διεύθυνση.

«Θα ήθελα πολύ οι άνθρωποι να κάνουν οικονομία για ένα κομμάτι, να το έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, να το λατρεύουν», είπε η Hadid.

Η βασική σειρά θα ανανεώνεται με νέες αποχρώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και πρόκειται να πωλείται παράλληλα με μικρότερες, εποχιακές capsule συλλογές.

Το brand σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει limited edition συλλογές σε ψηλότερες τιμές, σε συνεργασία με άλλα brands ή καλλιτέχνες.

Το Guest in Residence έρχεται να προτείνει κάτι για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή προσωπικού στιλ, είπε η Hadid. Η πρώτη καμπάνια περιλαμβάνει 100 πορτρέτα με τίτλο «The Yearbook», που φωτογράφισε ο Pablo Di Prima.

Εκτός από την κυκλοφορία του e-shop το brand σχεδιάζει να σηματοδοτήσει το λανσάρισμά της με ένα pop-up store διάρκειας μιας εβδομάδας στo SoHo της Νέας Υόρκης, που θα ανοίξει την Κυριακή κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Φωτογραφίες: Instagram @guestinresidence

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!