Η κλιμακούμενη συζήτηση γύρω από τη βιωσιμότητα, η κλιματική αλλαγή και τα θέλω της νέας γενιάς, στρέφουν τη βιομηχανία προς μία διαφορετική κατεύθυνση προκειμένου να συνεχίσει να είναι κερδοφόρα και να έχει απήχηση στο ευρύ κοινό. 

Σε αυτήν τη νέα τάξη των πραγμάτων, ο οίκος Burberry παρουσιάζει το «ReBurberry Edit» μία «πράσινη» κολεξιόν με 26 κομμάτια από  ανακυκλωμένα και  βιώσιμα υλικά. Δίχτυα ψαρέματος, πλαστικά μπουκάλια, καστορέλαιο, θραύσματα και βιομηχανικά πλαστικά συνθέτουν εμβληματικές καπαρντίνες, κάπες, παρκά, tote bags, γυαλιά ηλίου, τζάκετ και σακίδια από τη συλλογή SS20. Όλα τα κομμάτια έχουν απαλά και γήινα χρώματα και μία απόλυτα σύγχρονη soft power αισθητική.

Το βρετανικό brand τοποθετεί επίσης στα ρούχα του μία ειδική πράσινη ετικέτα, η οποία επιτρέπει στον καταναλωτή να γνωρίζει τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένο το προϊόν, καθώς και αν ικανοποιεί μια σειρά περιβαλλοντικών κριτηρίων. 

«Προσκαλώντας τους πελάτες μας να μάθουν περισσότερα για τη βιώσιμη προέλευση των προϊόντων μας, τους βοηθάμε να καταλάβουν καλύτερα τους στόχους και τη φιλοδοξία μας να χτίσουμε μια ατζέντα υπευθυνότητας», εξηγεί η Pam Batty, αντιπρόεδρος εταιρικής ευθύνης του οίκου Burberry. 

Οι νέες  περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες της Burberry ανακοινώθηκαν στην 50η επέτειο της Ημέρας της Γης. 

«Πιστεύουμε ότι το να κάνουμε θετικές αλλαγές μέσα από τα προϊόντα μας σε κάθε στάδιο της παραγωγικής αλυσίδας, έχει ζωτική σημασία στο χτίσιμο ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος για όλη τη βιομηχανία», είπε κλείνοντας η Batty.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!