Η Rihanna πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε τη νέα της κολεξιόν «Release 6-20» Fenty και μας έδωσε μία πρώτη γεύση του τι πρόκειται να ακολουθήσει, καθώς θα παρουσιάσει τη νέα της κολεξιόν σε τρία μέρη μέχρι και τα τέλη Ιουλίου.

Η τραγουδίστρια εφάρμοσε το Black Out Tuesday μέσω της σειράς ρούχων της και μάλιστα μέσα από τον λογαριασμό της Fenty θέλησε να εξηγήσει ότι η Black Out Tuesday δεν είναι μία απλή μέρα ρεπό, ενώ ανήγγειλε δωρεές προς φιλανθρωπικές οργανώσεις που ασχολούνται με την απόδοση δικαιοσύνης σε ρατσιστικά περιστατικά και σχετικά κινήματα όπως το «Color of Change».

Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου, «όπως σε κάθε κυκλοφορία, ειδικά τώρα η Fenty γιορτάζει την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, την ενότητα και την αλληλεγγύη» μέσα από σχέδια που δεν έχουν απαραίτητα φύλο.

Ψηλόμεσα items, ψυχεδελικά prints, baggy σχέδια, grunge hoodie, ασύμμετρα φορέματα και ένα σωρό ακόμη αναφορές στην υποκουλτούρα της δεκαετίας του ’90 «εμπνέονται από δεκαετίες νεανικής αισθητικής και στυλ που εμφανίστηκαν σε περιόδους απότομων κοινωνικών αλλαγών», επεξηγεί το ίδιο δελτίο τύπου.

 

Όλα τα παραπάνω, ανέλαβε να συλλάβει μέσα από το φακό της η νοτιοαφρικανικής καταγωγής φωτογράφος Lea Colombo, με τη βοήθεια μοντέλων όπως οι Assa Baradji, Lilian Barru και Daniel G. Το casting που έγινε για τις ανάγκες της καμπάνιας ουσιαστικά υπενθυμίζει το γεγονός ότι κάποια πράγματα για την τραγουδίστρια βγαίνουν αβίαστα.

 

 

 
 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 
 

6-20 – DROP 1 ‼️JUNE 11‼️ #FENTY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FEИTY (@fenty) στις

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!