O σχεδιαστής του οίκου Gucci, Alessandro Michele, τον Φλεβάρη στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου αποφάσισε να μας βάλει «στη μήτρα της δημιουργίας», προετοιμάζοντάς μας για ένα μοναδικό show, το οποία μεταδόθηκε live στο ίντερνετ!

Συγκεκριμένα, μπαίνοντας μέσα στο Gucci Hub, όπου έγινε η επίδειξη, οι επισκέπτες, αντί για τη συνηθισμένη πασαρέλα με τις σειρές από καρέκλες παραταγμένες κατά μήκος των δύο πλευρών της, βρέθηκαν… στα παρασκήνια.

Λίγο αργότερα στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο art director του οίκου θέλησε να κάνει κάτι παρόμοιο, ζητώντας από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, ενσωματώνοντας τα κομμάτια της νέας συλλογής στην καθημερινότητά τους, στον χώρο τους και να φωτογραφήσουν μόνα τους τα στιγμιότυπα από τη ζωή τους.

Τώρα έρχεται να κλείσει αυτό το κεφάλαιο με μια σειρά από φωτογραφίες που έρχονται σε συνέχεια εκείνης της ζωντανής διαδικασίας, του Ιουλίου.  

Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό Palazzo Sacchetti και στην υποβαθμισμένη, γεμάτη γκράφιτι περιοχή Campo Boario και οι συνεργάτες του Alessandro Michele ποζάρουν με τα κομμάτια της συλλογής σε μια φωτογράφιση γεμάτη αντιθέσεις και προοπτικές. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στις φωτογραφίες είναι η παρουσία άσχετων με το σετ ανθρώπων, που εκείνη τη στιγμή κάνουν κάτι άλλο σε σχέση με τα μοντέλα.   

Η καμπάνια μέσα από τα λόγια του Alessandro Michele:  

«Έφερα κοντά πολλά διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, που αντιπροσωπεύουν την ακατάστατη ομορφιά που πάντα αναζητούσα: το χάος της ομορφιάς. Τι συμβαίνει στη σχέση μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας όταν αδιάκριτα μάτια εισχωρούν στους μηχανισμούς παραγωγής μιας εικόνας; Τι συμβαίνει στη μόδα, όταν η αλήθεια επιστρέφει πίσω στη στιγμή που ήταν ακόμα ένα ψέμα; Θέλοντας να σπάσω τα μάγια που υποχρεώνουν τους συνεργάτες μου να εγκαταλείψουν τα ρούχα που σχεδιάζουν, τούς ζήτησα να τα φορέσουν. Και έτσι κάναμε μια πλήρως αυτάρκη δουλειά, μέσα από το σπίτι μας, ανακατεύοντας πράγματα που είχαμε ήδη κάνει με πράγματα που ετοιμαζόμασταν να κάνουμε – προσπερνώντας τα σχέδια του χρόνου σύμφωνα με την ιδέα μου του The Epilogue, την τελική λύση ενός μέλλοντος που είναι ήδη παρόν».  

Η καμπάνια The Epilogue αποτελεί την κατάληξη μίας αφήγησης που ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο με το show «An Unrepeatable Ritual», συνεχίστηκε τον Μάιο με την καμπάνια «The Ritual» και ολοκληρώνεται τώρα μέσα από την καμπάνια που συνοδεύει τη live-streamed παρουσίαση του Ιουλίου.

Η φωτογράφιση του «Τhe Epilogue» πραγματοποιήθηκε από τον Alec Soth, ενώ η κινηματογράφηση έγινε από τους Ιταλούς Damiano και Fabio D’Innocenzo.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!