Όπως είναι ήδη γνωστό, ο Οκτώβριος είναι παγκοσμίως αφιερωμένος στην πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού. Έτσι για μία ακόμα χρονιά fashion brands απ’ όλο τον κόσμο κυκλοφόρησαν ειδικές σειρές για να στηρίξουν τον μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού.

Ανάμεσα σε αυτούς και η Stella McCartney, η οποία σχεδίασε ένα limited edition t-shirt και ξεκίνησε την καμπάνια με τίτλο, «Toilet, Teeth, Tits» ή «The Triple T», για να ενημερώσει περισσότερο κόσμο επί του θέματος.

Στην καμπάνια που προάγει τη σπουδαιότητα που έχει η πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, συμμετέχουν οι πρωταγωνιστές της σειράς Sex Education, ενώ τη στήριξή της έδειξε έμπρακτα και η Charlize Theron.

 

 

H ηθοποιός, που είναι αρκετά ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικά ζητήματα, πόζαρε στο Instagram φορώντας το μπλουζάκι με το μήνυμα της καμπάνιας, υπενθυμίζοντας μας ότι η εξέταση για τον καρκίνο του μαστού στο σπίτι (ψηλάφιση) πρέπει να γίνει συνήθεια, όπως ακριβώς το πλύσιμο των δοντιών μας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!