Viral έχει γίνει το τελευταίο διάστημα στο TikTok η μινιμαλ νάιλον τσάντα της Uniqlo, με το hashtag #UniqloBag να έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 64 εκατομμύρια προβολές και να αυξάνεται μέρα με τη μέρα.

Αρχικά τη βλέπαμε σε μαύρο και κρεμ ενώ λίγο αργότερα σε ένα ζεστό κόκκινο, μπλε και πράσινο.

Η τιμή του νεου must-have της μόδας είναι μόλις 14,90 ευρώ.

Η τσάντα Uniqlo διαθέτει φερμουάρ, ρυθμιζόμενο λουράκι και χωρητικότητα για τηλέφωνο, μπουκάλι νερό και βιβλίο.  Αντίθετα, οι «It» τσάντες όπως η mini Cassette της Bottega Veneta και η μίνι Le Chiquito του Jacquemus, δεν χωρούν περισσότερο από μια πιστωτική κάρτα.

Η Uniqlo ωστόσο δεν είναι η πρώτη high street τσάντα που έχει τόσους οπαδούς. Η tote της Telfar (από 200 ευρώ) έχει το παρατσούκλι «Brooklyn Birkin» ενώ όταν η Carrie Bradshaw μετέφερε μια ριγέ τσάντα αξίας 44 ευρώ από τη βρετανική μάρκα Ace & Prince στο And Just Like That, οι θεατές έσπευσαν αμέσως να την αγοράσουν.