Ο Alessandro Michele παρουσίασε την Pre-Fall 2015 διαφημιστική καμπάνια του οίκου Gucci, την πρώτη από τότε που ανέλαβε καθήκοντα καλλιτεχνικού διευθυντή, μετά την αποχώρηση της Frida Giannini.

Μέχρι πρόσφατα τα οι φωτογραφίες με τα μοντέλα  σε καθαρό φόντο ήταν επικεντρωμένες στο προϊόν. Τώρα τα πράγματα άλλαξαν και η νέα καμπάνια βγάζει «συναίσθημα».

Οι φωτογραφίες -που ανήκουν στον Glen Luchford (και όχι στους Mert & Marcus), σε styling Joe McKenna-, χαρακτηρίζονται από μία μίνιμαλ και ρετρό διάθεση, με τα μοντέλα να κάθονται στον καναπέ, επιδεικνύοντας τις δημιουργίες του ιταλικού οίκου. Τα πρόσωπα των αντρών δε φαίνονται καθόλου σε σχέση με των κοριτσιών.

Μάλιστα, στις περισσότερες λήψεις δεν φαίνονται καθόλου τα πρόσωπα των μοντέλων, παρά μόνο κομμάτια από τη συλλογή! Εδώ μιλάει μόνο το σώμα… η λεγόμενη γλώσσα του σώματος! Εκτός από τον εμφανή διαχωρισμό των φύλων στην νέα καμπάνια έντονη είναι μια αφηγηματική ιστορία που μπορεί να την καταλάβει κανείς πιο καλά αν προσέξει καλά την φωτογράφιση… καθόλα ανατρεπτική!