Ο σχεδιαστής Jeremy Scott παρουσίασε μία κολεξιόν βγαλμένη από τηλεοπτικό show των 90s και μας θύμισε την αμερικανική υπερβολή στα καλύτερά της.

Ο σχεδιαστής Jeremy Scott, λάτρης της υπερβολής και του glam στο εφετινό A/W 19 catwalk του οίκου Moschino επέλεξε να ταξιδέψει τους θεατές σε εποχές τηλεοπτικού σόου της δεκαετίας του 1990, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το σκηνικό που στήθηκε πάνω στην πασαρέλα παρέπεμπε περισσότερο σε καλτ εκπομπή τηλεμάρκετινγκ παρά σε επίδειξη υψηλής μόδας. Το χρυσό ήταν παντού, το ίδιο και τα αμερικάνικα δολάρια. Τα μαλλιά ήταν τεράστια, το βάψιμο έντονο, τα κοσμήματα εκτυφλωτικά και η υπερβολή στα καλύτερά της.

Το χρυσό επικρατούσε και πάλι, τα χρώματα ήταν έντονα πορτοκαλί, μπλε, κίτρινα και φούξια και τα logo τεράστια. Αποκορύφωμα ήταν τα κομμάτια της κολεξιόν που είχαν αναφορές σε φαγητά, όπως ένα κιμονό με ένα ολόκληρο δείπνο πάνω του, τουαλέτες με σχεδιασμένα επάνω τους αμερικάνικα δολάρια και τσάντες σε σχήμα οδοντόπαστας, ταμειακής μηχανής και πλυντηρίου.