7 +1 επιλογές για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες!

7 +1 επιλογές για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες!

 

Ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό που αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και τροφές με βιατμίνες είναι ιδανικό για να ξεκινήσει η ημέρα σου με τον ωραιότερα και πιο υγιεινό τρόπο.

Δείτε παρακάτω 8 ιδέες για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες κατάλληλο για να διατηρείται πάντα μια κομψή σιλουέτα.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
 

-Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και 10 αμύγδαλα ωμά και ανάλατα

-Smoothie με γιαούρτι ή γάλα αμυγδάλου με φρέσκα φρούτα εποχής

-Γάλα ή γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα -για έξτρα νοστιμιά προσθέστε ξηρούς καρπούς ή φρούτα εποχής

-Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα είναι ότι πρέπει -συνοδέψτε το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκάλι.


-Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά

-Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ή μέλι και μια χούφτα καρύδια

- Ρυζόγαλο με καστανή ζάχαρη και κανέλα

- Γιαούρτι 2% με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρέσκα φρούτα

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top