Αντιμετωπίστε τις αϋπνίες με αυτές τις ασκήσεις yoga

Αντιμετωπίστε τις αϋπνίες με αυτές τις ασκήσεις yoga

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες οι οποίοι ευθύνονται για την αϋπνία που μπορεί να σας ταλαιπωρεί. Σ'αυτό το άρθρο θα δείτε πώς μπορείτε να την αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά.

Υπάρχουν λοιπόν 3 ασκήσεις yoga τις οποίες μπορείτε να κάνετε κάθε βράδυ πριν ξαπλώσετε! Δείτε παρακάτω...

Balasana


Γονάτισε και σκύψε μπροστά, τεντώνοντας τα χέρια σου, έχοντας τις παλάμες σου στραμμένες προς τα κάτω. Ακούμπα το στήθος σου πάνω στα πόδια σου και χαλάρωσε, μένοντας σε αυτή τη στάση για ένα λεπτό. Προσπάθησε να μετράς μέχρι το πέντε σε κάθε εισπνοή και εκπνοή και όλα θα πάνε καλά.

Eka Pada Raja Kapotonasana

Κάθισε με το δεξί πόδι διπλωμένο μπροστά σου και το αριστερό όσο πιο τεντωμένο μπορείς προς τα πίσω. Ακόμα και αν νιώθεις πόνο στο ισχίο σου, μείνε σε αυτήν τη θέση για πέντε αναπνοές. Τόσο λίγο αρκεί, όχι μην την κάνεις για περισσότερη ώρα.

Viparita Karani

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πόδια σου επάνω στον τοίχο και μείνε σε αυτή τη στάση για πέντε λεπτά με τα μάτια σου κλειστά. Αυτή η στάση θα σε ανακουφίσει αποτελεσματικά από το στρες!

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top