Απαραίτητη η άσκηση για όσους κάνουν καθιστική εργασία!

Απαραίτητη η άσκηση για όσους κάνουν καθιστική εργασία!

Ο καθιστικός τρόπος ζωής έχει συσχετιστεί με υψηλούς δείκτες θνησιμότητας και ασθενειών. Η δουλειά γραφείου συμβάλλει στην καθιστική ζωή, και αν θεωρήσουμε πως το άτομο, δεν ασκείται καθόλου, οι πιθανότητες να εμφανίσει κάποια ασθένεια ή να αντιμετωπίσει την παχυσαρκία, αυξάνονται.

Η άσκηση και η διατροφή, κρίνονται αναγκαίες λύσεις για την πρόληψη παθήσεων, καθώς μπορούν να αναχαιτίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της καθιστικής ζωής στην υγεία. Αν δεν σας αρέσει το γυμναστήριο υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να ασκείτε τους μυς σας.

Σηκωθείτε από το γραφείο.


Όσο πιο συχνά μπορείτε και σας το επιτρέπει η εργασία σας, σηκωθείτε από το γραφείο. Προσπαθήστε να σηκώνεστε λίγα λεπτά, κάθε ώρα από το γραφείο σας και να περπατάτε. Έτσι θα ενεργοποιηθούν οι μυς σας και θα αποτρέψετε προβλήματα που προέρχονται από τις συνεχόμενες ώρες που βρίσκεστε σε καθιστή θέση.

Αν πάλι δεν είναι εφικτό να σηκώνεστε και να περπατάτε, σταθείτε για λίγο όρθιοι. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε κάποιες ασκήσεις στρέτσινγκ, για να βελτιώστε την κυκλοφορία και φυσικά την διάθεσή σας.

Καθημερινή άσκηση.

Οι επιστήμονες κατέληξαν πως το αντίδοτο στις 8 ώρες καθιστικής εργασίας, είναι 1 ώρα άσκηση κάθε μέρα. Ξεκινήστε με κάτι απλό και όχι πολύ απαιτητικό. Μια πρωινή βόλτα ή ένας απογευματινός περίπατος θα σας βοηθήσει. Κανονίστε μια βόλτα στα μαγαζιά με φίλες σας ή ένα ρομαντικό περίπατο με τον καλό σας.

Είναι απαραίτητο να κινείστε όσο πιο πολύ μπορείτε κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επενδύσετε σε μια μορφή άσκησης. Μην ξεχνάτε μια ώρα άσκησης τουλάχιστον την ημέρα, είναι αναγκαία προϋπόθεση για να αποφύγετε μελλοντικά προβλήματα υγείας.

Μην παίρνετε το ασανσέρ.

Μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, θα έχουν μεγάλα οφέλη για την υγεία σας. Αν η δουλειά σας είναι κοντά, αφήστε το αμάξι και πάτε με τα πόδια. Αν πάλι χρησιμοποιείτε κάθε μέρα το ασανσέρ, προσπαθήστε κάποιες μέρες να πηγαίνετε με τις σκάλες.

Ίσως να σας ακούγεται κοινότυπο ή δύσκολο, όμως οι σκάλες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό και να τονώσετε τα πόδια σας. Ακόμη, επιλέξτε για τις μετακινήσεις -όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό- το ποδήλατο ή το περπάτημα, και θα δείτε σύντομα διαφορά.
Scroll To Top