Οι 3 ασκήσεις της Jennifer Lopez για καλογυμνασμένους κοιλιακούς

Οι 3 ασκήσεις της Jennifer Lopez για καλογυμνασμένους κοιλιακούς

 

Ο personal trainer της Jennifer Lopez αποκαλύπτει τις τρεις ασκήσεις κλειδιά που κάνει  η Jennifer Lopez για να διατηρεί αυτό το καλογυμνασμένο κορμί.

Η σταρ γυμνάζεται σίγουρα πέντε φορές την εβδομάδα. Το πρόγραμμα των κοιλιακών της εστιάζει σε τρεις ασκήσεις που επαναλαμβάνει κάθε φορά για τρεις γύρους, χωρίς διαλείμματα ενδιάμεσα κρατώντας έτσι τους μυς διαρκώς σε εγρήγορση.

Πρώτο σετ

50 άρσεις ποδιών στο μονόζυγο

Τοποθετεί τα χέρια της στο μονόζυγο, σφίγγει την περιοχή της κοιλιάς και σηκώνει τα πόδια της μέχρι να σχηματίσει γωνία 90 μοιρών. Επαναλαμβάνει για 50 φορές.

50 sit ups με λυγισμένα γόνατα

Διατηρώντας τα γόνατα λυγισμένα και σταθερά στο έδαφος ανεβάζει τον κορμό μέχρι πάνω σε sit up με τα χέρια στο πλάι και τεντωμένα. Για να ανεβάσει ακόμα περισσότερο το επίπεδο δυσκολίας, η Jennifer Lopez κρατά και ένα βαράκι μπροστά στο στήθος, αν ξεκινάτε όμως τώρα την προπόνηση είναι καλύτερο να δοκιμάσετε χωρίς βάρη. Επαναλαμβάνετε για 50 φορές.

50 V κοιλιακοί με μπάλα

Ξαπλώνετε ανάσκελα και κρατάτε μια μπάλα στα χέρια. Ανεβάζετε τον κορμό με τα χέρια τεντωμένα και κρατώντας τη μπάλα και τα πόδια ταυτόχρονα, μέχρι να το σώμα να σχηματίζει ένα V. Επαναλαμβάνετε για 50 φορές.

Δεύτερο σετ

Εφαρμογή όλων των παραπάνω ασκήσεων αλλά για 35 επαναλήψεις αντί για 50.

Τρίτο σετ

Εφαρμογή του πρώτου σετ αλλά για 21 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση.

H Jennifer Lopez συνεχίζει την γυμναστική με αερόβιες ασκήσεις για όλο το σώμα, ενώ παράλληλα ακολουθεί και μια ισορροπημένη διατροφή. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως αυτό το καυτό σώμα και οι κοιλιακοί της είναι αποτέλεσμα ενός συνδυασμού ασκήσεων και γενικότερα ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Scroll To Top