Πώς να μείνεις σε φόρμα το καλοκαιρι

Πώς να μείνεις σε φόρμα το καλοκαιρι

Η αποστασιοποίηση από την καθημερινότητα είναι καλό για την ψυχή και η απομάκρυνση από τη συνηθισμένη ρουτίνα προπόνησης είναι καλή για το σώμα.

Ωστόσο, οι διακοπές μπορεί να είναι η τέλεια στιγμή για να ασκηθείς. Αφήνοντας ελεύθερο τον εαυτό σου από την συνηθισμένη σου προπόνηση, ανοίγεις νέες εμπειρίες και τρόπους για να διασκεδάσεις και να μην χάσεις τη φόρμα σου.  

Εάν θέλεις να διατηρήσεις την φυσική σου κατάσταση και την αντοχή σου υπάρχουν πολλές ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις και να μην το καταλάβεις!

Είναι περισσότερο διασκεδαστικές δραστηριότητες παρά προπόνηση. Μερικές από αυτές είναι:

Περπάτημα στην παραλία: Το περπάτημα σε μαλακή άμμο είναι μια προπόνηση που σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες από το περπάτημα σε επίπεδο έδαφος. Μερικοί ειδικοί λένε ότι μπορείς να κάνεις  δύο φορές περισσότερες θερμίδες περπατώντας σε μαλακή άμμο. Πρόσεξε για την ασφάλειά σου και μην ξεχνάς να φοράς πάντα παπούτσια. Θα εκπλαγείς πόσο δύσκολο είναι.

Beach volley: Μπορείς να κάψεις περισσότερες από 150 θερμίδες την ώρα, ανάλογα με το πόσο σκληρά παίζεις και είναι ένας πολύ καλός τρόπος να γνωρίσεις άλλους ανθρώπους στην παραλία ενώ διασκεδάζεις.


     
Surf, κολύμβηση και καταδύσεις: Το Surf είναι μια ολοκληρωμένη προπόνηση που γυμνάζει κάθε μυ του σώματός. Ακόμα κι αν απλά προσπαθήσεις να σταθείς όρθιος έξω στα κύματα και πέσεις, θα έχεις γυμναστεί αρκετά. Η κατάδυση είναι λίγο πιο χαλαρή, αλλά μπορείς να προσθέσεις ένταση με το κολύμπι και να την κάνεις λίγο πιο δύσκολη. Εάν βρίσκεσαι σε μια παραλία που δεν έχει μεγάλα κύματα, μπορείς να δοκιμάσεις και το ψαροντούφεκο.

Βόλτα με ποδήλατο: Οι μεγάλες βόλτες με ποδήλατο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δεις την περιοχή ενώ ασκείσαι σε κάποια χαμηλή ένταση. Εάν σου αρέσει, έχεις παρέα και χρησιμοποιείς το ποδήλατο όλη την ημέρα, θα κάψεις θερμίδες χωρίς καν να το καταλάβεις.
     
Πεζοπορία: Κάθε φορά που προσθέτεις υψόμετρο στις βόλτες, θα καις περισσότερες θερμίδες. Εάν παίρνεις μαζί σου ένα σακίδιο, θα ασκείσαι ακόμα περισσότερο. Επισκέψου τα προτεινόμενα μονοπάτια και μην ξεχάσεις τα απαραίτητα!
     
Ψώνια: Εντάξει, ίσως τα ψώνια δεν είναι η δραστηριότητα με την υψηλότερη ένταση, αλλά μπορεί να μετατραπεί σε αερόβια άσκηση υπό τις σωστές συνθήκες. Αν τα ψώνια είναι η επιλογή της δραστηριότητάς σου, κάνε τα περπατώντας πιο γρήγορα, πάρε τις σκάλες και απόφυγε τα λιπαρά τρόφιμα στις στάσεις για ξεκούραση.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top