Stay healthy: Τι να τρώτε πάνω από τα 40!

Stay healthy: Τι να τρώτε πάνω από τα 40!

Οι γυναίκες μόλις πατήσουν τα 40 παρακολουθούν πρωτόγνωρες αλλαγές στο σώμα και την επιδερμίδα τους.

Στη μέση ηλικία ο μεταβολισμός επιβραδύνεται, δημιουργείται η απώλεια οιστρογόνων και αλλάζει μια ολόκληρη δέσμη ορμονικών ουσιών. 

Παρόλα αυτά, τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν ή να μειωθούν δραστικά όταν ασκείστε και τρώτε σωστά. Η ανάγκη για υγιεινή διατροφή αποκτά ζωτική σημασία καθώς μεγαλώνουμε. Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε τις παρακάτω ευεργετικές τροφές;

Blueberries

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Τα πρώτα, μάλιστα, μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρά σας από διάφορες παθήσεις, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν καρδιακές νόσους, ακόμη και καρκίνο.

Γιαούρτι 

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ασβέστιο και προβιοτικά. Παράλληλα, βοηθάει στην καλή λειτουργία του οργανισμού, καθώς και στην ενδυνάμωση των κοκάλων, τα οποία πιθανόν να φθείρονται σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Άγριος σολομός 

Πρόκειται για την καλύτερη επιλογή ψαριού, αφού παρέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι γνωστό ότι προλαμβάνουν καρδιακές παθήσεις κι εγκεφαλικά επεισόδια, ενώ μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Είναι επίσης, μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών, οπότε καλό είναι να εντάξετε τον σολομό στο διατροφολόγιό σας. 

Μανιτάρια 

Είναι γευστικά, ταιριάζουν με όλα τα γεύματα και όλες τις εποχές. Το πιο βασικό: παρέχουν βήτα-γλυκάνες, χαλκό, κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Β και φυτικές ίνες. Plus, είναι νόστιμα και υπέροχα για την ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά, τα οποία είναι γνωστό ότι προλαμβάνουν τον καρκίνο και προστατεύουν από τη βλάβη των κυττάρων. Περιέχει σουλφοραφάνη, η οποία μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Είναι επίσης υψηλό σε βιταμίνη Κ, βιταμίνη C, φολικό οξύ, κάλιο και φυτικές ίνες.

Πράσινη σαλάτα

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φολικό οξύ, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, καθώς και αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Επιλέξτε την στο lunch break σας, συνοδευόμενη από μία γευστική ελαφριά vinegrette ή και το βράδυ, ως ένα μοναδικά υγιεινό γεύμα, το οποίο μπορείτε να εμπλουτίσετε με τους αγαπημένους σας ξηρούς καρπούς και φρούτα. 

 

 


Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Scroll To Top