Τι να κάνεις για να προστατευτείς από τα μικρόβια του γυμναστηρίου

Τι να κάνεις για να προστατευτείς από τα μικρόβια του γυμναστηρίου

 

Όπως είναι ήδη γνωστό στα γυμναστήρια δεν τηρούνται πάντα οι κανόνες υγιεινής με αποτέλεσμα ο εξοπλισμός του χώρου να είναι γεμάτος μικρόβια.

Τι μπορείς να κάνεις, για να προστατέψεις το δέρμα σου;

Εκτός από τα προφανή (απολύμανση χεριών και σκούπισμα πριν από τη χρήση), χρειάζεσαι μερικά επιπλέον λεπτά στα αποδυτήρια. Θα κάνουν τη διαφορά στο δέρμα σου.

Ακολούθησε τους παρακάτω κανόνες φροντίδας της επιδερμίδας, για έναν συνδυασμό ενυδάτωσης και ισορροπίας:

1. Κράτα τα χέρια μακριά από το πρόσωπο

Για ένα καθαρό δέρμα μετά την προπόνηση, ξεκινά προτού καν κατέβεις από τον διάδρομο. Παρόλο που θέλεις να πιστεύεις ότι όλοι είναι τόσο προσεκτικοί όσο εσύ, συχνά τα βάρη και τα μηχανήματα δεν απολυμαίνονται μετά τη χρήση. Το γυμναστήριο είναι ένα πεδίο αναπαραγωγής βακτηρίων. Και μπορούν εύκολα να εξαπλωθούν στο πρόσωπό σου.

Η καλύτερη γραμμή άμυνας είναι να κάνεις προπόνηση με αυτοέλεγχο. Φρόντισε να κρατάς τα χέρια σου μακριά από το πρόσωπό σου. Βεβαιώσου επίσης ότι έχεις τα μαλλιά σου πιασμένα σφιχτά. Με τον ιδρώτα μπορούν να εξαπλωθούν περαιτέρω βακτήρια και να φράξουν τους πόρους.

2. Μη τρίβεις το δέρμα σου

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι κατά τη διάρκεια και μετά από μια προπόνηση είναι να λειτουργούν πολύ επιθετικά με το δέρμα τους. Μην τρίβεις το πρόσωπό σου με την πετσέτα του γυμναστηρίου και μάλιστα απότομα και με δύναμη. Η υπερβολική απολέπιση μπορεί να το αφυδατώσει και να επιδεινώσει την ακμή. Αντ’ αυτού, ξέπλυνε τον ιδρώτα με ένα απαλό αντιβακτηριακό καθαριστικό.

3. Τόνωσε την επιδερμίδα

Χρησιμοποίησε μια τονωτική λοσιόν, για να επαναφέρεις τα επίπεδα pH του δέρματος σου στο κανονικό. Έτσι, θα ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα να έχεις κάποια δερματική έξαρση. Ρίξε μετά την προπόνηση μερικές σταγόνες σε λίγο βαμβάκι και άπλωσε στο πρόσωπο με κυκλικές κινήσεις.

4. Ενυδατώσου

Εσύ μπορεί να αισθάνεσαι μούσκεμα. Στην πραγματικότητα όμως η άσκηση στραγγίζει το δέρμα σου. Εάν είναι δυνατόν, μετά τον καθαρισμό, άπλωσε μια ενυδατική κρέμα. Θα αναπληρώσεις το νερό που έχασες κατά τη διάρκεια της προπόνησής. Εάν έχεις ακμή, επίλεξε μια λοσιόν oil-free.

5. Πιες νερό

Είτε πρόκειται για hot yoga, είτε για έναν γρήγορο περίπατο, σε οποιαδήποτε δραστηριότητα ενισχύει τον καρδιακό ρυθμό σου, πρέπει να πίνεις νερό. Η σωστή περιποίηση της επιδερμίδας είναι απαραίτητη. Αλλά το πραγματικό κλειδί για την τελειότητα της επιδερμίδας είναι το νερό. Βεβαιώσου ότι τη διατηρείς ενυδατωμένη μετά την προπόνηση. Θα της δώσεις την ευκαιρία να ανακάμψει και να αποβάλλει τα βακτήρια με τα οποία έχει έρθει σε επαφή.

6. Καθάρισε την οθόνη σου

Αν ακούς μουσική στο γυμναστήριο, πιθανότατα υπάρχουν βακτήρια στην οθόνη του τηλεφώνου σου. Δεν έχει νόημα να καθαρίζεις τα χέρια σου, για να αγγίξεις μετά την οθόνη και να πάρεις ξανά τα βακτηρίδια. Φρόντιζε επομένως να την απολυμαίνεις.

 

 

Scroll To Top