Το fitness plan της Cara Delivingne και το πρόγραμμα διατροφής της

 Το fitness plan της Cara Delivingne και το πρόγραμμα διατροφής της

 

Η Cara Delevingne είναι ένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα, έχει περπατήσει στα catwalks των μεγαλύτερων οίκων και σχεδιαστών, έχει εμπνεύσει συλλογές, έχει δημιουργήσει δικές της και έχει κατακτήσει τον κινηματογράφο. Τι κάνει όμως για να παραμένει σε φόρμα;

Τι περιλαμβάνει η διατροφή της:

Για πρωινό η Cara συνηθίζει να τρώει βούτυρο με 2 φέτες ψωμί του τοστ, ζάχαρη κανέλας και ένα ποτήρι πράσινο τσάι με μια κουταλιά της σούπας μέλι. Στη διάρκεια της μέρας θα πιει smoothie με berry, μπανάνα και σκόνη πρωτεΐνης και για μεσημέρι θα τη δεις να επιλέγει ένα σάντουιτς γαλοπούλας με ψωμί ολικής άλεσης, κρεμμύδια, ντομάτα, μαρούλι, μαγιονέζα και ελβετικό τυρί.

Για δείπνο θα προτιμήσει ψάρι με ένα φλιτζάνι λαχανικά στον ατμό. Και δεν θα πει «όχι» σε ένα παγωτό με κρέμα βανίλιας.

Η συμβουλή της

Εάν μία μέρα καταναλώσει περισσότερες από 1.400 θερμίδες, φροντίζει την επόμενη να μην ξεπεράσει τις 1.200 θερμίδες.

Όσον αφορά το fitness plan της,  ο δημοφιλής trainer των διασημοτήτων του Hollywood, James Dulgan, αποκάλυψε πως το μοντέλο αγαπά τις υπαίθριες δραστηριότητες όπως είναι η πεζοπορία, η yoga, το pilates, το spinning και τα διάφορα αθλήματα.

Η Cara επικεντρώνεται περισσότερο στις προπονήσεις ενδυνάμωσης που εστιάζουν στη γράμμωση. Kickboxing, cardio και προπόνηση με βάρη είναι ανάμεσα στο καθημερινό workout πρόγραμμά της.

Το αγαπημένο της άθλημα είναι το μποξ! «Έχει σημασία να κινείς το σώμα σου έστω για μισή ώρα κάθε μέρα. Να βγαίνεις από το μυαλό σου και να ενώνεσαι με το σώμα σου... Το μποξ με βοηθάει να φρεσκάρω τις σκέψεις μου. Είναι καλό να ιδρώνεις!», είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Κι αν πίστευες πως το λεπτεπίλεπτο σώμα της δεν μπορεί να είναι και δυνατό, κάνεις λάθος.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top