Yoga: 3 στάσεις που ανακουφίζουν από τους πόνους της περιόδου

Yoga: 3 στάσεις που ανακουφίζουν από τους πόνους της περιόδου

 

Kάθε μήνα, τις ημέρες που έχουμε περίοδο και πιο συγκεκριμένα μια ημέρα πριν έρθει, την πρώτη αλλά και την δεύτερη συνήθως ημέρα, οι περισσότερες από εμάς πονάμε από αρκετά έως πολύ με αποτέλεσμα να παίρνουμε κάποιο παυσίπονο, να θέλουμε να μείνουμε στο κρεβάτι ή να χρησιμοποιούμε ζεστά επιθέματα. 

Σύμφωνα με τους yoga experts μερικές στάσεις της yoga μπορούν να βοηθήσουν τους πόνους και τις κράμπες της περιόδου με φυσικο τρόπο. Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές: 

Η θέση του μωρού - Balasana

Ανακουφίζουμε πλάτη και κοιλιά, βοηθάμε τη λειτουργία του ενδοκρινικού συστήματος, το οποίο ταλαιπωρείται κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρύσης. Μερικές βαθιές ανάσες αρκούν και οι πόνοι στην κοιλιά μειώνονται στη στιγμή. 

Η θέση μισή λαμπάδα - Salamba Sarvangasana

Την δοκιμάζουμε με τη βοήθεια ενός τοίχου και ενός μαξιλαριού που βάζουμε στα πόδια μας. Έτσι αποφορτίζουμε την πλάτη μας και τον πόνο της κοιλιάς μας.

Η εύκολη θέση - Sukhasana

H πιο εύκολη θέση της yoga δεν είναι τίποτα άλλο από αυτό που όλοι ονομάζουμε οκλαδόν. Οι βαθιές αναπνοές ρίχνουν τους παλμούς της καρδιάς, ενώ με τη βοήθεια των χεριών θερμαίνουμε την περιοχή της κοιλιάς και μειώνουμε τον πόνο. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top