Ο οίκος Gucci με αφορμή την Εβδομάδα Design του Μιλάνου, εγκαινίασε μια προσωρινή διώροφη μπουτίκ στην πρωτεύουσα του Πιεμόντε, στην οποία παρουσιάζονται οι τελευταίες δημιουργίες του ιταλικού οίκου μόδας σε οικιακά σκεύη (επίπλωση, πορσελάνη, σερβίτσια και κουβέρτες).
Ο Alessandro Michele, ο διευθυντής δημιουργικού στον Gucci, φαντάστηκε την μπουτίκ ως ένα «Gucci-ποιημένο διαμέρισμα». Τα εκθέματα παρουσιάζονται σε σενάρια της πραγματικής ζωής (πολλά lounge, σαλόνι, τραπεζαρία).

Για να επιτύχει το τέλειο φόντο, ο Michele ζήτησε να βελτιώσουν τα αρχικά αρχιτεκτονικά στοιχεία: το μαρμάρινο τζάκι, τις πόρτες, το ταβάνι, μεταξύ άλλων.
Η κολεξιόν Gucci Decor πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, για να υπογραμμίσει την αφοσίωση του οίκου στις υψηλές κατασκευαστικές δεξιότητες που συνδέονται με τους Ιταλούς δημιουργούς. Και η αφοσίωσή του είναι τόσο μεγάλη που απέκτησε τον ιστορικό ιταλικό οίκο πορσελάνης Richard Ginori, δίνοντάς του καινούργια ζωή μετά το κλείσιμο της επιχείρησης, το 2013, λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Ο οίκος Richard Ginori – ιδρύθηκε το 1735 και από το 1923 ως το 1933 ήταν υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του θρυλικού Gio Ponti – παράγει σήμερα όλα τα πορσελάνινα είδη που εντάσσονται στην κολεξιόν Gucci Decor.
Το κατάστημα θα παραμείνει ανοιχτό έως και τον Ιούνιο. Παράλληλα, ο ιταλικός οίκος μόδας δημιούργησε μια εφαρμογή για έξυπνο κινητό, ώστε οι χρήστες της να έχουν τη δυνατότητα εξερεύνησης διαφόρων ιστορικών σημείων του Μιλάνου, ενώ διάφορα αντικείμενα της κολεξιόν Gucci Decor εμφανίζονται στην οθόνη ως μεγεθυμένα εικονικά γλυπτά.