Διάσημοι που αγαπούν το κρασί και δημιούργησαν τις δικές τους ετικέτες κρασιού!

Διάσημοι που αγαπούν το κρασί και δημιούργησαν τις δικές τους ετικέτες κρασιού!

Πρόσφατα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το διάσημο Miraval κρασί από τον αμπελώνα που αγόρασαν οι Brad Pitt και Αngelina Jolie -όταν ήταν ακόμη ζευγάρι- στη Γαλλία και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ! Αυτό με έβαλε σε σκέψεις να βρω ποια άλλα μεγάλα ονόματα του Hollywood έχουν κάνει την αγάπη τους για το κρασί δουλειά.

Και δεν είναι όπως θα δείτε παρακάτω λίγοι εκείνοι οι celebrities που αγαπούν το καλό κρασί και διατηρούν πλέον τις δικές τους ετικέτες.


Brad Pitt

Το ζεύγος Pitt-Jolie πριν από μερικά χρόνια όταν ήταν ακόμη ζευγάρι έκανε δικό του ένα οινοποιείο αξίας 60 εκατομμυρίων δολαρίων, που απλώνεται σε περίπου 500 εκτάρια γης στην καρδιά της Προβηγκίας. Το Miraval διαθέτει μεταξύ άλλων 35 δωμάτια και περισσότερα από 900 στρέμματα με σιντριβάνια, κήπους και πολύ πράσινο κι ουσιαστικά, αποτέλεσε επί σειρά ετών το δικό τους ησυχαστήριο. Ο Brad Pitt κι η Αngelina Jolie δημιούργησαν τη δική τους ετικέτα και το 2013 χρειάστηκαν μόλις μερικές ώρες, για να γίνει ανάρπαστη η πρώτη παρτίδα του ροζέ κρασιού!

Ακολούθησε η ροζ σαμπάνια με το όνομα Fleur de Miraval και τώρα, έρχεται να προστεθεί μία ακόμη, η Chateau Miraval. Αυτή μάλιστα, συνδυάζεται και με τη νίκη του Pitt στην πολύχρονη δικαστική διαμάχη με την πρώην σύζυγό του, Angelina Jolie, για το πολυπόθητο κτήμα στη Γαλλία, με τον γνωστό ηθοποιό να μην κρύβει την ικανοποίησή του.

Sarah Jessica Parker

Η Sarah Jessica Parker που γνώρισε τεράστια επιτυχία και αγάπη ως Carrie Bradshaw στην αγαπημένη σειρά «Sex and the City» εκτός από την αγάπη της για τα παπούτσια έχει ακόμη μία που γνωρίζουν λίγοι. Αυτή για το κρασί. Μάλιστα η Sarah Jessica Parker δημιούργησε το δικό της κρασί σε συνεργασία με το οινοποιείο Invivo στη Νέα Ζηλανδία με το όνομα Invivo X, SJP Rosé. Μάλιστα, όπως έχει πει η ίδια χρειάστηκε να αφιερώσει αρκετό από τον ελεύθερό της χρόνο σε αυτή τη συνεργασία, παίζοντας ενεργό ρόλο σε όλη τη διαδικασία, από τη δημιουργία του blend μέχρι την επιλογή του ονόματος και τον σχεδιασμό της ετικέτας.


Kylie Minogue

H Kylie Minogue μας ξάφνιασε ευχάριστα μπορώ να πω όταν κυκλοφόρησε τη δική της ετικέτα κρασιού, με το όνομα Kylie. Πρόκειται για ένα ροζέ κρασί που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Benchmark Drinks και δημιουργήθηκε από μία εκλεκτή ποικιλία σταφυλιών από τον φημισμένο γαλλικό νότο.

Το εντυπωσιακό είναι πως το συγκεκριμένο κρασί πωλείται σε επιλεγμένα σημεία στο Ηνωμένο Βασίλειο κι η τιμή του δεν ξεπερνάει τις 9 λίρες! Πλέον, το brand της με όνομα Wines by Kylie Minogue κάνει τεράστιες πωλήσεις, που φτάνουν τα 85.000 μπουκάλια το μήνα! «Δεν μπορούσα ποτέ να προβλέψω ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο… Δεν είχα ιδέα από επιχειρήσεις και δε δίσταζα να κάνω τις πιο χαζές ερωτήσεις! Αρχικά, θεώρησα πως ήταν μια ευκαιρία να συνδυάσω την υψηλή αισθητική με την χαρά. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μια μέρα θα το αποκαλούσα δουλειά», εξηγεί κι απολαμβάνει την επιτυχία της.

George Clooney

Οι Clooney, George και Amal, απέκτησαν στην Προβηγκία το κτήμα Canadel, που βρίσκεται στην περιοχή Var και καλύπτει 172 εκτάρια και μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αμπελώνες, πισίνες κι ατελείωτους ελαιώνες. Μάλιστα ο εν λόγω αμπλελώνας απέχει περίπου μισή ώρα από το Château Miraval, που ανήκει στον Brad Pitt. Μπορεί ακόμη να μην έχει γίνει κάτι γνωστό, αναφορικά με τα επόμενα βήματα του ηθοποιού, ωστόσο για πολλούς μοιάζει σχεδόν σίγουρο ότι κι ο George Clooney θα ασχοληθεί ενεργά με την οινοποιία και θεωρείται θέμα χρόνου να κυκλοφορήσει τη δική του ετικέτα κρασιού.

Cameron Diaz

Η Cameron Diaz ένωσε τις δυνάμεις της με την καλή της φίλη κι επιχειρηματία, Katherine Power και μαζί, δημιούργησαν τη δική τους ετικέτα κρασιού με την ονομασία Avaline, που διατίθεται σε δύο ποικιλίες, το λευκό και το ροζέ. Τα συγκεκριμένα κρασιά μάλιστα είναι βιολογικά, vegan και δεν περιέχουν συντηρητικά. Στην περίπτωση της Diaz δεν θα μπορούσε να ισχύει κάτι διαφορετικό, καθώς είναι γνωστό ότι εδώ και χρόνια η ηθοποιός έχει επιλέξει ένα healthy lifestyle.

«Μάθαμε πως τα περισσότερα κρασιά δεν φτιάχνονται από οργανικά σταφύλια, ενώ μπορεί κάποιος να παραποιήσει την ποιότητα του κρασιού συνεπώς και τη γεύση του μέσα από 70 πρόσθετα στοιχεία. Αυτό άλλαξε δραστικά τον τρόπο που σκεφτόμαστε», εξήγησε σε συνέντευξή της η Diaz, με τις δύο γυναίκες να αναπτύσσουν συνεχώς την εταιρεία τους, προσθέτοντας νέες ετικέτες.

 

Φιλιά, ΚΙΜ.

Instagram Account: kimkilian1981

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top