Η πανδημία του κορωνοϊού αναμφισβήτητα άλλαξε πολύ τη ζωή μας! Μέσα από το σημερινό μου άρθρο θα αναφερθώ στο πώς ο κορωνοϊός άλλαξε τα μουσεία και τις γκαλερί. Τι εννοώ; Τα μουσεία και οι γκαλερί απέκτησαν μέσα στις νέες συνθήκες ένα νέο ρόλο, που ίσως δεν γνώριζαν ότι μπορούν να παίξουν.

Πλέον με virtual ξεναγήσεις και μεταφορά του αρχείου τους online, όλοι μπορούν να απολαύσουν τα έργα τους χωρίς φυσική παρουσία.

Αυτή την περίοδο μία νέα έκθεση από τον οίκο Gucci με τίτλο «No Space, Just A Place. Eterotopia» διοργανώνεται στο Μουσείο Daelim στη Σεούλ. Το θέμα της έκθεσης είναι ο εναλλακτικός χώρος ως ουτοπία, ενώ στον τίτλο της δανείζεται τον όρο «ετεροτοπία» που εισήγαγε ο Γάλλος φιλόσοφος Μισέλ Φουκώ.

Το πολυεπίπεδο project, το οποίο επιμελήθηκαν η Μίριαμ Μπεν Σαλάχ και ο επικεφαλής σχεδιαστής του Gucci, Alessandro Michele.

Στη συγκεκριμένη έκθεση μπορεί κανείς να δει συλλεκτικά lookbooks και συνεργασίες με καλλιτέχνες και φωτογράφους ανάμεσά τους και ο καταξιωμένος Έλληνας σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος, καθώς επίσης και συλλογές interior design.

Ο οίκος Gucci έκανε μια επιλογή από γκαλερί σύγχρονης τέχνης και μεμονωμένους καλλιτέχνες και τους κάλεσε να εκθέσουν τα έργα τους στους τρεις ορόφους του μουσείου.

 
 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 
 

Propelled by #Gucci Creative Director @alessandro_michele’s meditations on society and reflections on eterotopia and curated by @myriambensalah, the new exhibition ‘No Space, Just A Place’ is held at the @daelimmuseum in Seoul—a location part of the #GucciPlaces network. The exhibit features independent art spaces where artists were invited to give their own definition of what an “other space” might be. Pictured here in the first image is the work of artist Sungsil Ryu @sungsilryu—showcased by @boan1942—exploring the notion of artificial paradises. Her installation ‘Psychedelic Nature’ focuses on secular superstitions and fictitious narratives that link human beings to nature. Image 2 features @hapjungjigu that presents the work of painter #JunHyerim who unpacks through her three dimensional canvases the notion of Arcadia, with its interestingly ambivalent meaning in Korean—meaning both the “ideal land” and the “impossible to realize”. Tastehouse @tastehouse_info’s project ‘Tasteview Daelim Branch’ (seen in image 3, 4 and 5) reflects on the notion of value of art and how that value exists within a commercial space. Building an alternative commercial looking space within the museum, a ‘non-sale shop’, Tastehouse reconnects with the true value of the objects and the status of the viewer as a consumer. #NoSpaceJustAPlace will run until July 12, 2020. Take a virtual tour of the exhibition with a special 360 video available through link in bio. #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

 

«Κάθε έργο είναι θεματικά συνδεδεμένο με την ιδέα των εναλλακτικών χώρων ως ουτοπικού τόπου στον οποίο θα δημιουργηθούν νέες δυναμικές αφηγήσεις, βασισμένες στην κατανόηση της ετερότητας και στην εξερεύνηση των μειονοτικών ταυτοτήτων» σύμφωνα με τον ιταλικό οίκο.

Η εν λόγω έκθεση επιδιώκει με λίγα λόγια να αναδείξει το «είμαστε μαζί» αλλά «δεν είμαστε ίδιοι».

Φιλιά, ΚΙΜ.

Instagram Account: kimkilian1981

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!