Όσο απίστευτη κι αν ήταν η συμπεριφορά της υπαλλήλου προς την Oprah Winfrey, το ίδιο απίστευτη είναι και η αντίδραση του οργανισμού τουρισμού της Ελβετίας, αλλά και της ιδιοκτήτριας του μαγαζιού!

Τόσο ο Οργανισμός όσο και η ιδιοκτήτρια του καταστήματος, έσπευσαν να ζητήσουν συγγνώμη από τη διάσημη παρουσιάστρια.

Συγγνώμη για τη συμπεριφορά της υπαλλήλου της ζήτησε η ιδιοκτήτρια του μαγαζιού, Τρούντι Γκετζ αλλά απέδωσε το περιστατικό όχι σε ρατσισμό αλλά σε παρεξήγηση. «Πρέπει να παραδεχτώ ότι η πωλήτρια είναι Ιταλίδα. Φυσικά μιλάει αγγλικά αλλά όχι όπως τη μητρική της γλώσσα», είπε σύμφωνα με το salon.com.

«Λυπόμαστε πάρα πολύ για ό,τι έγινε γιατί πιστεύουμε ότι όλοι οι επισκέπτες μας και πελάτες μας αξίζουν να τους συμπεριφέρονται με σεβασμό και επαγγελματισμό», είπε στο Associated Press η Daniela Baer εκπρόσωπος του οργανισμού τουρισμού της Ελβετίας.

Να σας θυμίσουμε πως πρόσφατα,  η Αμερικανίδα παρουσιάστρια, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες, πλούσιες και ισχυρές γυναίκες στον κόσμο, περιέγραψε πως έπεσε θύμα ρατσιστικής συμπεριφοράς. Όλα ξεκίνησαν όταν πωλήτρια σε μαγαζί της Ζυρίχης αρνήθηκε να της δείξει μια τσάντα γιατί θεώρησε πως δεν είχε αρκετά χρήματα για να την αγοράσει, όπως έγραψε το govastileto.gr.