Καλυμμένη με μπρονζέ glitter, στην πιο αποκαλυπτική της φωτογράφηση μέχρι σήμερα, εμφανίζεται η Beyoncé στο εξώφυλλο του περιοδικού Flaunt.

Για την ακρίβεια η εντυπωσιακή φωτογράφηση έγινε το 2011 από τον Tony Duran, στο πλαίσιο της καμπάνιας για την προώθηση του δίσκου της Year of 4.

Η τραγουδίστρια απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με την ιδιότητά της ως gay icon, όπως έχουν υπάρξει στο παρελθόν η Judy Garland, Barbra Streisand, Cher και Madonna, λέγοντας: «Είμαι κολακευμένη αν ανήκω στην ίδια ομάδα με αυτές τις σπουδαίες γυναίκες. Νομίζω ότι τους αρέσει που είμαστε τολμηρές, δεν φοβόμαστε την αγάπη και καμαρώνουμε για τη σεξουαλικότητα και τη δύναμή μας».

Η διάσημη τραγουδίστρια αποκάλυψε και τι χρειάζεται για να κάνεις το τέλειο picnic: «Μια άνετη κουβέρτα κόκκινο κρασί, φρούτα και μουσική R&B από τη δεκαετία του 90. Δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε κάτι άλλο».

Απαντώντας στις επικρίσεις που δέχτηκε για την συνεργασία της με την Pepsi, είπε: «Η Pepsi είναι μια εταιρία που έχω μεγαλώσει βλέποντας τους ήρωες μου συνεργάζονται μαζί της. Σέβεται τους μουσικούς και την τέχνη. Δεν θα ήθελα να ενθαρρύνω οποιοδήποτε πρόσωπο, ειδικά ένα παιδί, να ζήσει τη ζωή του χωρίς ισορροπία. Πάντα να φροντίζετε το σώμα σας και νομίζω ότι είναι εντάξει να πιεις μια Pepsi ή Pepsi Diet αν θέλεις. Είναι όλα θέμα επιλογών».

«Έχω επιλέξει να κρατήσω ορισμένες πτυχές της ζωής μου προσωπικές. Αλλά μου αρέσει, επίσης, να μοιράζομαι αυτό που με κάνει ευτυχισμένη, κυρίως μέσα από τη φωτογραφία».

Η ίδια έχει έντονη φιλανθρωπική δράση δίνοντας εκατομμύρια δολάρια στους πληγέντες από τις φυσικές καταστροφές κι όχι μόνο, ενώ θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο έχει «αναγκάσει» και τους πάρα πολλούς θαυμαστές της να γίνουν δραστήριοι και στην πραγματική ζωή κι όχι μόνο στο διαδίκτυο: « Στις συναυλίες μου βλέπω τους πάντες να δραστηριοποιούνται. Μαζεύουμε άπειρες προσφορές που πηγαίνουν στη δημιουργία εργασιών και βοηθούν ανθρώπους να βρουν δουλειά. Είναι κάτι που θέλω να γιορτάσω. Για το Chime for Change, μια καμπάνια για τα ίσα δικαιώματα των γυναικών, συγκεντρώσαμε πάνω από 4 εκατομμύρια σε μια μέρα».

Δείτε την πιο αποκαλυπτική φωτογράφηση:

[doptg id=”188″]