Ο Ελληνοαμερικανός θρύλος της διαφήμισης και της οπτικής επικοινωνίας George Lois (Γιώργος Λόης) επέστρεψε σπίτι του στην Ελλάδα, όπως έλεγε και μια διαφημιστική καμπάνια που είχε κάνει το 1985 για τον ΕΟΤ, προκειμένου να μιλήσει για το καινούργιο του βιβλίο με τίτλο «Έξω Από Τα Δόντια» (εκδόσεις Key Books).

Ο «Αυθεντικός Mad Man» όπως τον αποκαλούν στην Αμερική, μοιράστηκε με το κοινό ιστορίες από την ένδοξη καριέρα του στη διαφήμιση. Συνομιλητές του επί σκηνής η δημοσιογράφος του Βήματος Μαριλένα Αστραπέλλου και ο creative director της MacCann Athens Θοδωρής Τσεκούρας.

Το «Έξω Από Τα Δόντια» είναι το πρώτο βιβλίο του George Lois που μεταφράζεται «στη γλώσσα των προγόνων μου» όπως λέει ο ίδιος.

«Ο πατέρας μου θα ήταν περήφανος γι’ αυτό» δήλωσε συγκινημένος.Στο κατάμεστο Γκάζι Hall βρέθηκαν περισσότεροι από 400 θαυμαστές του σπουδαίου δημιουργού. Η αφρόκρεμα της δημιουργικής Αθήνας ήταν εκεί: ο Κώστας Βογιατζής (Yatzer), ο Γιάννης Κουρούδη (k2Design), ο κινηματογραφικός παραγωγός Αλέξανδρος Σπέντζος, σύσσωμη η ομάδα της Parachute, ο Θοδωρής Λαλάγκας και η ομάδα του απ’ την You & I, o Φώτης Βαλλάτος (popaganda.gr), η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Aegean Airlines Ρούλα Σαλούτση, o εμπορικός διευθυντής του Public Σπήλιος Λαμπρόπουλος, ο creative director και partner της Wedia Αντώνης Μελαχροινός, o σεναριογράφος Δημήτρης Αποστόλου, η Δάφνη Ζουμπουλάκη (διευθύντρια της γκαλερί Ζουμπουλάκη), ο Κοσμάς Καραβάς (LAB 71), πλήθος δημοσιογράφων, η ομάδα του ελληνικού Esquire και πολλοί άλλοι.

GEORGE LOIS

Μετά την παρουσίαση ο διευθυντής του περιοδικού Esquire Κώστας Τσίτσας καλωσόρισε τον George Lois στην Ελλάδα με ένα welcome home party στο roof garden Acro. Με θέα στην φωτισμένη Ακρόπολη και live μουσική από τους Penny and the Swinging Cats, εμπνευσμένα κοκτέηλ ευγενική χορηγία Ron Zacapa , o George Lois περικυκλώθηκε και αποθεώθηκε από τους θαυμαστές του, μίλησε μαζί τους και δεν σταμάτησε να υπογράφει αντίτυπα του «Έξω Από Τα Δόντια».

GEORGE LOIS_ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΚΟΥΜΗ Σ

Λίγα λόγια για τον George Lois: Ο κορυφαίος διαφημιστής στον κόσμο είναι Έλληνας και το όνομά του είναι George Lois. Γιος Έλληνα ανθοπώλη, κατέκτησε τη Νέα Υόρκη, πυροδότησε τη ∆ημιουργική Επανάσταση στη ∆ιαφήμιση, o αυθεντικός Mad Man, επιστρέφει στην πατρίδα του για να παρουσιάσει το πρώτο του βιβλίο στα ελληνικά με τίτλο «Έξω Από Τα Δόντια», εμπλουτίζοντας αυτή τη διεθνή έκδοση με συμβουλές που απευθύνονται αποκλειστικά στους Έλληνες.

Στο «Έξω Από Τα ∆όντια» ο σοφός αυτός άνθρωπος μοιράζεται όσα έμαθε στα 60 χρόνια της καριέρας του. Το βιβλίο αυτό είναι ένας απαραίτητος οδηγός για όσους θέλουν να απογειώσουν τη δημιουργικότητά τους, και προσφέρει συμβουλές, μυστικά και μεθόδους, δοσμένα με τολμηρή γραφή και χωρίς ντροπές.

LOIS_0046

Ο George Lois αποκαλύπτει τι τον κρατάει δημιουργικό στα 82 του, γιατί το να κοιμάσαι τρεις ώρες την ημέρα είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο, πώς έκανε τον Τόμι Χίλφιγκερ πλούσιο και διάσημο σε ένα βράδυ, γιατί αρνήθηκε να ανταλλάξει ένα εξώφυλλό του με έναν πίνακα του Γουόρχολ, πώς άλλαξε την ιστορία του MTV και απίστευτες ανέκδοτες ιστορίες με τον Μοχάμεντ Άλι, τον Μπομπ Ντίλαν και άλλους φίλους και συνεργάτες του.

Κάθε σελίδα μπορεί να σου ανοίξει το μυαλό και να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο. Βυθίσου στη σοφία του George Lois και επέστρεφε σ’ αυτήν ξανά και ξανά, για να αντλήσεις έμπνευση, να «κλέψεις» ιδέες από τον καλύτερο, να θαυμάσεις τα έργα μιας ιδιοφυΐας που άλλαξε την παγκόσμια κουλτούρα.

ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ_GEORGE LOIS_ ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΤΑΡΙΔΗΣ

Δείτε το βίντεο: