Ο Michael Cecchi-Azzolina, ο οποίος εργάστηκε ως maître σε βραβευμένα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, κυκλοφορεί τη βιογραφία του «Your Table is Ready: Tales of a New York City Maitre D.», στην οποία διηγείται ιστορίες από τη συνδιαλλαγή του με διάσημους πελάτες.

Ένα απόσπασμα του βιβλίου αναφέρεται στη συνάντησή του με τη Meghan Markle, στο βραβευμένο με Michelin εστιατόριο Le Coucou, το 2017.

Ο Michael Cecchi-Azzolina, θυμάται τη manager που τη συνόδευε να απαιτεί τραπέζι «για την κυρία που βγαίνει ραντεβού μ’ ένα πρίγκιπα».

«Τους εξήγησα ότι δεν διαθέτω ιδιωτικό τραπέζι αυτή τη στιγμή, είχαν φτάσει 20 λεπτά νωρίτερα από την κράτησή τους, και η manager μου απάντησε “γνωρίζετε ότι η πελάτισσά μου βγαίνει ραντεβού με τον Πρίγκιπα Harry και πρόκειται να γίνει δούκισσα; Δεν έχετε κάποιον πιο ιδιωτικό χώρο να περιμένουμε;», περιγράφει ο Michael Cecchi-Azzolina.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ήθελα να γελάσω. Ποιος νοιάζεται αν βγαίνει με τον Πρίγκιπα Harry και αν κρίνω και από την αντίδραση των πελατών που περίμεναν στο μπαρ την προσοχή των οποίων προσπάθησε να τραβήξει η συνοδός, κανείς δεν ενδιαφερόταν».

Ο Cecchi-Azzolina, θυμάται ότι η Meghan Markle «δεν έβγαλε λέξη» όλο αυτό το διάστημα ενώ την περιγράφει ως «απρόσιτη».

Ωστόσο ο Michael Cecchi-Azzolina, θυμάται και την εμπειρία του με δυο άλλες διάσημες, από την εποχή που δούλευε στο εστιατόριο Raoul’s του Soho: την εκδότρια της Vogue Anna Wintour και το supermodel Naomi Campbell, τις οποίες αποκαλεί «αγενείς».

«Η Naomi εμφανιζόταν συχνά χωρίς κράτηση, ήταν αγενής και κάθε φορά διαμαρτυρόταν για το φαγητό της», γράφει ο Cecchi-Azzolina και συνεχίζει: «Ήταν κάποια που τρέμαμε όταν εμφανιζόταν. Ήθελε όλη την προσοχή. Έστελνε συνέχεια πίσω το φαγητό της».

Παρόμοια ήταν και η συμπεριφορά της Anna Wintour, η οποία όπως θα πει ο συγγραφέας, «εμφανιζόταν χωρίς να έχει κάνει κράτηση και απαιτούσε τραπέζι».

Η εκδότρια έτρωγε τη μπριζόλα της ελάχιστα ψημένη και απαιτούσε να τη σερβίρουν αμέσως.

«Ποιος την άκουγε αν ήταν λίγο παραπάνω ψημένη! Κοιτούσε τον σερβιτόρο σαν να της είχε μόλις σερβίρει αρουραίο και έστελνε αμέσως πίσω το πιάτο ζητώντας νέο», γράφει ο Cecchi-Azzolina

«Μία φορά εμφανίστηκε ενώ κλείναμε τον πίσω χώρο του εστιατορίου και επέμενε να κάτσει εκεί. Χρειάστηκε να κρατήσουμε ένα σερβιτόρο στον χώρο και να της φέρουμε και τον δικό της σερβιτόρο. Πόσο είχε εκνευριστεί ο σερβιτόρος! Δεν μιλάει στο προσωπικό, απλά λέει “θα πάρω αυτό” και αυτό είναι», καταλήγει.