Η Γιούλη Ηλιοπούλου που εδώ και δώδεκα χρόνια απέχει από την τηλεόραση (σ.σ τελευταία εμφάνισή της στο «Καλημέρα ζωή» του Νίκου Φώσκολου) σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της μιλάει για όλα.

«Και εγώ μερικά βράδια σκέφτομαι γιατί το έκανα. Σαφώς εκείνη τη στιγμή υπήρχε “θέμα”. Περισσότερα από ένα. Ήμουν μικρή σε ηλικία, αυθόρμητη, αγαπούσα τη δουλειά μου και ένιωθα ότι μπορούσα να δώσω πολλά. Γι’ αυτές τις διαφορετικές επιλογές μου, τηλεόραση, θέατρο, σόου και σίριαλ, δέχτηκα “ανελέητα” αρνητική κριτική, ότι είμαι του “ελαφρού” θεάματος» δήλωσε στην Εspresso και συνέχισε: «Ύστερα από οκτώ σεζόν που παρουσίαζα την εκπομπή “Λογοδοσμένοι” και ζούσα την πλήρη αποθέωση, μου κόστισε πολύ. Και στη δημοφιλία μου. Τώρα, με την ωριμότητα του χρόνου και της ηλικίας μου και κοιτάζοντας πίσω, ίσως να ήταν λάθος. Είχα τρομάξει πολύ με την υπερέκθεση, κατ’ αρχάς. Ακολούθως, ένα σωρό δημοσιεύματα που δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα, τη ζωή μου, τον χαρακτήρα μου, φιγουράριζαν παντού. Ήταν και μια τηλεκριτικός που ασχολήθηκε ιδιαίτερα μαζί μου…  Όλο αυτό κάποια στιγμή ξεπέρασε τα όρια. “Κακοποιήθηκα” σκληρά. Προτίμησα τη σιωπή, γιατί στην πορεία κατάλαβα πως αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού».

«Εγώ προχωρούσα την καριέρα μου, την ώρα που στις μεγάλες εμπορικές σκηνές με ήθελαν για πρωταγωνίστρια σε φαρσοκωμωδίες. Έμαθε κανείς ότι έχω παίξει στο Θέατρο Τέχνης του Λονδίνου ή σε κρατικά φεστιβάλ και στο Ηρώδειο; Τα κανάλια επέμεναν με προτάσεις τύπου “Λογοδοσμένοι”, αλλά εγώ ήθελα να δοκιμαστώ σε κάτι άλλο. Ένιωθα ότι μπορούσα» εξομολογήθηκε.

Όταν ανέβασε την παράσταση «Νταϊάνα: Η πριγκίπισσα του λαού» προκάλεσε σάλο. «Πήραν κανόνια, με στήσανε στον τοίχο και μου έριχναν. Εμένα που μέχρι λίγους μήνες πριν οι ίδιοι που με αποθέωναν γύρισαν εναντίον μου. Να δεχτώ και την κριτική, αλλά αφού με δουν πάνω στη σκηνή, όχι πριν ανέβει καν το έργο»

Και στη συνέχεια διηγήθηκε ένα περιστατικό με γνωστό κριτικό θεάτρου που είδε την παράσταση. «Στο φουαγέ τον ρώτησε ο πρώην σύζυγός μου πώς του φάνηκε. Του απάντησε: “Πολύ καλή ήταν, αλλά τώρα δεν έχω τι να γράψω στη στήλη μου”. Δεν ξέρω τι περίμενε να δει».

Το θέατρο είναι και παραμένει το δεύτερο «σπίτι» της. «Το μεγάλο μου βήμα στο παρελθόν να αγοράσω ένα θέατρο αποδείχτηκε τεράστιο λάθος, αφού οι διαμεσολαβητές μού είχαν αποκρύψει ότι δεν είχε άδεια. Ήταν η μεγαλύτερή μου οικονομική καταστροφή».