Επιμέλεια: Αγγελική Στόγια

Το πολυαναμενόμενο φινάλε του πρώτου κύκλου γράφεται απόψε και οι φανατικοί αδημονούν για τις εξελίξεις. Το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που μέσα σε λίγες εβδομάδες καθήλωσε το κοινό, ολοκληρώνεται και η αγωνία των τηλεθεατών κορυφώνεται.

Με τίτλο επεισοδίου «Να μ’αγαπάς», θα δούμε το φεστιβάλ να ξεκινά και όλο το νησί να πλημμυρίζει με μουσικές. Παράλληλα, οι εξελίξεις στις ζωές των ηρώων είναι ραγδαίες και ο φόνος του Χαράλαμπου καθοριστικός. Το ενδιαφέρον εστιάζεται σίγουρα στο ποιος τον σκότωσε, καθώς οι επίδοξοι δολοφόνοι είναι πολλοί: η σύζυγός του και ο γιος του, που έχουν υποστεί κακοποιητική συμπεριφορά; Ο Ορέστης, που εμφανίζεται σε αρκετές σκηνές να πλένει τα χέρια του από αίμα; Ο συνέταιρός του στις βρώμικες δουλειές, Φάνης;

Στο αποψινό επεισόδιο θα δοθούν απαντήσεις σε όλα ενώ στο τρέιλερ, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, βλέπουμε τη Μαρία Καβογιάννη να λέει: «Μην χαραμίζετε τη ζωή σας για τους άλλους». Με αυτά τα λόγια η τηλεοπτική Μαρία ίσως δίνει και ένα μικρό spoiler για τη συνέχεια, που γράφεται αυτή την περίοδο από τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. Στον επόμενο κύκλο, ίσως την δούμε να γυρίζει σελίδα και να ζει όπως εκείνη θέλει, μετά τον θάνατο του Χαράλαμπου.

 

Όλες οι σκηνές που συζητήθηκαν και μας συγκλόνισαν από τον πρώτο κύκλο

Η σειρά που αγαπήθηκε και εκθειάστηκε από το κοινό για την υψηλή της αισθητική, τις αξεπέραστες ερμηνείες και τον θαυμαστό ρεαλισμό με τον οποίο προσέγγισε και ανέδειξε πολλαπλά κοινωνικά ζητήματα, έχει χαρίσει στο κοινό δυνατές σκηνές που δύσκολα θα ξεχάσουμε.

Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη, Γιάννης Τσορτέκης, έχουν αποθεωθεί από κριτικούς και τηλεθεατές ενώ οι χρήστες του Twitter σε κάθε επεισόδιο έβαζαν φωτιά στο δημοφιλές μέσο.

Μερικές από τις καλύτερες σκηνές ήταν εκείνη που είδαμε τη Μαρία να πηγαίνει επιτέλους στο αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλει τον Χαράλαμπο. Ο αστυνόμος δεν αντιδρά, καθώς όπως αποδεικνύεται χρηματίζεται από τον τελευταίο, ωστόσο εκείνη ξεσπά με μοναδικό τρόπο.


Στο όγδοο επεισόδιο, με πρωταγωνίστρια και πάλι τη Μαρία Καβογιάννη, την βλέπουμε να μπαίνει στο σχολείο-στην πρόβα για το φεστιβάλ με τα σημάδια κακοποίησης χαραγμένα πάνω της. Η Χάρις και ο Ορέστης την αγκαλιάζουν με τον τρόπο τους την ώρα που ακούγεται το «Τυχερό αστέρι» του Κωνσταντίνου Βήτα.

Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει και η σκηνή που βλέπουμε τον Χαράλαμπο να βουλιάζει στο νερό έπειτα από τη δολοφονία του. «Για τις ανάγκες αυτού του γυρίσματος ο Γιάννης Τσορτέκης έμεινε κάτω από το νερό πάνω από 40 λεπτά με τους δύτες να του παρέχουν οξυγόνο έως ότου γυριστεί η σκηνή», έγραψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη λεζάντα του βίντεο που ανήρτησε στο Instagram.

 

Στο πέμπτο επεισόδιο του «Maestro», ο κρυφός έρωτας του Σπύρου με τον Αντώνη εκδηλώθηκε και οι τηλεθεατές είδαν την πρώτη γκέι ερωτική σκηνή στη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, μετά από 19 χρόνια. Τα δύο αγόρια συναντήθηκαν, για να κάνουν εξάσκηση στην σκοποβολή και ήρθαν ακόμα πιο κοντά, ενδίδοντας στον έρωτά τους. Το κοινό «χειροκρότησε» τους δύο πρωταγωνιστές, Ορέστη Χαλκιά και Γιώργο Μπένο, αλλά και τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη με ελάχιστους να αντιδρούν αρνητικά.

Η ερωτική σκηνή ανάμεσα στον Ορέστη (Χριστόφορο Παπακαλιάτη) και την Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου) στην παραλία των Παξών θύμισε σε πολλούς την ταινία «Γαλάζια Λίμνη».

 

Ο έρωτας της Χάρις με τον Διονύση που μετρούσε από τα νεανικά τους χρόνια και με την ίδια να τον φροντίζει μέχρι το τέλος.

Η Χάρις που ήταν ανέκαθεν ερωτευμένη με τον δάσκαλό της, Διονύση, πληγώθηκε πολύ όταν έμαθε ότι ο ίδιος παντρεμένος με παιδί. Για 50 χρόνια ο καθένας έζησε τη ζωή του, αλλά όχι μαζί. Επιστρέφοντας στους Παξούς ο Διονύσης, η Χάρις ήταν πάντα δίπλα του και τον πρόσεχε. Μέχρι και την τελευταία στιγμή. Ύστερα από μία αδιαθεσία που ένιωσε και η Χάρις ήταν δίπλα του και σε αυτό, πέθανε στην αγκαλιά της.

Η ερμηνεία της Στεφανίας Γουλιώτη, η οποία ως Αλεξάνδρα (πρώην σύζυγος του Ορέστη) εισέβαλλε στη σειρά στο τέλος του 5ου επεισοδίου.

Η ηθοποιός ενσάρκωσε τη σύζυγό του με την οποία ερωτεύτηκαν αλλά η ζωή τους απέδειξε πως είναι δύο άνθρωποι αταίριαστοι. Η επιβλητική της παρουσία και ο τρόπος που έδωσε σάρκα και οστά στον χαρακτήρα της Αλεξάνδρας κέρδισε από την αρχή του επεισοδίου τους τηλεθεατές.

Μια από τις σκηνές που ξεχώρισαν οι τηλεθεατές ήταν εκείνη με το ξέσπασμά της στο αυτοκίνητο.

 

Maestro: Η splatter σκηνή που αποθεώθηκε

Στις «Μουσικές καρέκλες», όπως ήταν ο τίτλος του επεισοδίου o Ορέστης άρχισε να εξιστορεί τη ζωή του, μέχρι να πάρει την απόφαση να ταξιδέψει και να μείνει στο νησί των Παξών για να έχει ο θεατής μια εικόνα για το παρελθόν του Ορέστη.

Σε μία από τις σκηνές, εκεί που ο πρωταγωνιστής της σειράς έχει πλέον αντιληφθεί πως η ζωή που ζει είναι ένα τεράστιο ψέμα μέσα στο οποίο έχει απλώς βολευτεί και βλέπει πλέον καθαρά τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από τα προσωπεία που φοράνε οι άνθρωποι που τον περιβάλλουν – μια παρέα από πλούσιους που περιτριγυρίζονταν γύρω από τον Ορέστη χωρίς να του προσφέρουν τίποτα – κατάφερε να συγκλονίσει το κοινό.

Για την ακρίβεια, σε μία από τις σκηνές, στο μεγάλο πλούσιο τραπέζι, ο Ορέστης σκέφτεται τη ζωή του και στην επόμενη σκηνή, δείχνει ότι τους έχει σκοτώσει όλους με ένα κηροπήγιο και στη συνέχεια απολαμβάνει μόνος του, μέσα στα αίματα, το φαγητό του.