Σάλος έχει προκληθεί στη Γαλλία με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου υψηλής ραπτικής Yves Saint Laurent, με πρωταγωνίστριες πολύ αδύνατα μοντέλα σε άκρως αισθησιακές-προκλητικές πόζες.

Σε μία από τις φωτογραφίες, μοντέλο ποζάρει με τα πόδια ανοικτά φορώντας ψηλές γόβες και δικτυωτό καλσόν. Σε άλλο καρέ φοράει επίσης γόβες στιλέτο αλλά και πατίνια. Σκύβει πάνω σε ένα σκαμπό, σε πόζα που κρίνεται υπερβολικά προκλητική.

Λίγα 24ωρα πριν από την Ημέρα της Γυναίκας την 8η Μαρτίου, η εκστρατεία προκαλεί την κατακραυγή των χρηστών του Twitter και η ετικέτα #YSL Retire Ta Pub Dégradante (YSL απόσυρε την εξευτελιστική διαφήμισή σου) σαρώνει το διαδίκτυο.

Την ίδια ώρα η Εποπτική Αρχή Διαφήμισης (ARPP) επισήμανε ότι αυτές οι αφίσες συνιστούν «αδιαμφισβήτητη παράβαση» και η επιτροπή δεοντολογίας θα αποφανθεί την Παρασκευή επί της συγκεκριμένης εκστρατείας, όπως ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Στεφάν Μαρτέν, γενικός διευθυντής της ARPP.

«Υποβιβασμός της γυναίκας, […] γυναίκα που προσφέρει τον εαυτό της -αυτή είναι η ποικιλία των εικόνων τις οποίες στέλνει αυτού του είδους η εκστρατεία στους νεαρούς πολίτες, που είναι περισσότερο ευάλωτοι» υπογράμμισε ο Στεφάν Μαρτέν.

«Δεν είμαι βέβαιος ότι όλες οι γυναίκες πελάτισσες θέλουν να συνδέονται με αυτές τις εικόνες» επισήμανε.

Σε επικοινωνία του Γαλλικού Πρακτορείου ο οίκος Saint Laurent δεν θέλησε να σχολιάσει.