Οι μοναρχίες είναι ένας αναχρονιστικός θεσμός για τη σύγχρονη εποχή, ωστόσο παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλείς ειδικά σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, όπου η βασιλική οικογένεια αποτελεί από μόνη της ένα παγκόσμιο brand name.

Μαθήματα διαφήμισης έχει δώσει όλα αυτά τα χρόνια η βασίλισσα του Ηνωμένου Βασιλείου Ελισάβετ που χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο κρατάει πάντα σε ενδιαφέρον τους ανθρώπους ακόμα κι αν αυτοί δεν είναι υπήκοοί της.

Σε όλα τα μαθήματα και συνέδρια μάρκετινγκ ο αγαπημένος όρος για τον χώρο της διαφήμισης είναι η «αφήγηση». Στην ουσία είναι σημαντικό ένα προϊόν να μπορεί να μεταφέρει μέσα από τη διαφήμισή του μία ιστορία και αυτό είναι που έχει καταφέρει η βρετανική βασιλική οικογένεια.

Από μόνη της η Ελισάβετ είναι brand: ρούχα παστέλ, το σχήμα των καπέλων της, λίγο άσχημη, η αγάπη για στα σκυλιά και με ένα σύζυγο κομφορμιστή που τώρα βγαίνει από το προσκήνιο αυτός και το καυστικό του χιούμορ.

Βέβαια, η βασιλική οικογένεια συνεχίζει να διατηρεί όλα τα παραδοσιακά τελετουργικά σε όλες τις άκρες του βασιλείου, από τους εορτασμούς επετείων μέχρι και της γέννησης ενός παιδιού.

Πάντως, σύμφωνα με άρθρο της γερμανικής εφημερίδας Die Welt η μοναρχία μόνο ωφέλη έχει αποφέρει στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς κάθε χρόνο στα ταμεία του βασιλείου μπαίνουν περί τα 500 εκατ. λίρες από τους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα για να δουν από κοντά το παλάτι.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ