Η Gwyneth Paltrow τα τελευταία χρόνια κατάφερε να δημιουργήσει ένα από τα πιο ισχυρά brands γύρω από το όνομά της.

Ο λόγος για το brand «Goop» που  ασχολείται με την ομορφιά, την υγεία και την καλή ζωή.

Το Goop ξεκίνησε το 2008 ως newsletter και κατέληξε σε έναν κολοσσό αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων.

Όταν το Goop έγινε σειρά του Netflix, με τίτλο «The Goop Lab», πολλοί ενθουσιάστηκαν, ωστόσο ο διευθυντής του Εθνικού Συστήματος Υγείας της Βρετανίας έσπευσε να δηλώσει ότι η τηλεοπτική εκδοχή της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε να προβάλλεται στις αρχές του 2020 στο Netflix, εμπεριέχει «σοβαρούς κινδύνους για την δημόσια υγεία» και είναι γεμάτη «παραπληροφόρηση».

Συγκεκριμένα οι επιστήμονες κάνουν λόγο για «αμφίβολα προϊόντα ευεξίας και αναξιόπιστες διαδικασίες» που εμφανίζονται στη σειρά, ενώ κατηγορούν την Gwyneth Paltrow ότι προωθεί προϊόντα που ενέχουν σημαντικούς κινδύνους για την υγεία.

Γιατροί εντάσσουν το Goop στην παραπληροφόρηση και τους μύθους που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και είναι πολύ βλαβεροί για την υγεία.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού